22 Aralık 2006

Bu kez ben de yönetimi tutuyorum! Tigana niye haksız?

Bir süredir yazdıklarımdan Tigana'ya olan sevgimin hızla azaldığı görülebilir. Son açıklamasını da gayet talihsizce buldum. Bugün medyayı suçlayarak sözlerinin çarpıtıldığını ifade etse de bence yine de özünde yanlış olan bir demeç vermiştir. Eğer işler yolunda gitse, Tigana'yı yönetim açısından ısrarla hatalı bulmasak, belki onun haklılığına inanabilirdim ama o kadar bariz hatalar içinde olmayı sürdürdü ki ona teknik adam olarak inancım kalmadı...

En son Rico paşa beni çıkar derken çıkarmaması üzerine, kendisinin ciddi özgüven sorunları olduğuna inandım. Biraz kaprisli, çokça duygusal, karizmatik olmayınca bunu inatçılığıyla telafi etmeye çalışan bir teknik direktörün ne kadar faydası olabilir? Futbolcuların işlerini pek de yapmadıklarına inanmakla beraber şimdi düşünüyorum da bir takımda öncelikle liderin teknik direktör olması lazım. Eğer onda liderlik özellikleri zayıfsa, sırf kendi istemedi diye bazı futbolculara tavır yapıyorsa vb eh oyunculardan alınacak verim de bu kadar olur ancak....

Ayrıca daha önceki takımlarında niye yönetimlerle anlaşamaması da belli oluyor gibi. Her fırsatta medyayı suçlayıp sonra yönetimi de zırt pırt medyaya şikayet edersen, geleceğin nokta budur sayın Tigana...

Hiç yorum yok: