30 Mayıs 2008

Eski futbolcularımızdan demeçler....

Madida: Beyaz Şahin'e bindim, Kara Kartal'ı uçurdum
29 Mayıs 2008
Madida: Beyaz Şahin'e bindim, Kara Kartal'ı uçurdum
1992'de Kadıköy'deki Fenerbahçe maçında oyuna girdikten 10 saniye sonra gol atınca adına besteler yapıldı. Ferdinand'dan sonra bu sevgiye layık görülen ikinci yabancıydı. Rakiplerin sol kanadını çökerten bu sırım gibi oyuncu, Feyyaz ve Ali'nin de gol asistanıydı.

Yıllar sonra Zaman'ın düzenlediği şöhretler turnuvasında boy gösteren Madida, Zaman Gazetesi'nden Yasin Tuncer'in sorularını yanıtladı.

Şöhretler Turnuvası'nda iki güzel gol attın. Emekli olmuş bir futbolcuya benzemiyorsun. Şu anda neler yapıyorsun?

Ağlayarak gittiler
İsmail ER 30 Mayıs 2008

Ağlayarak gittiler
İbrahim Kaş, "Çıkarılacağımı beklemiyordum. Ama sağlık olsun" derken, karara en çok Yıldıray’ın üzüldüğünü söyledi ve ekledi: "Yıldıray abi hüngür hüngür ağladı. Çok kötü oldu, çok etkilendi. Tuncay Şanlı da bana sarılıp ağladı."



........
........
Beşiktaş’ta gençlere değer verilmiyor

BEŞİKTAŞ’la olan sözlemeşmesinin bitmesinin ardından İspanya’nın Getafe takımına transfer olan İbrahim Kaş, siyah beyazlı takımda genç oyunculara değer verilmediğini ileri sürdü. Kaş, "Genç oyuncular için ’Nasıl olsa alt yapıdan çıktı. Takımda kalır, istediğimiz paraya imza atar’ düşüncesi var. Yabancı futbolcu olduğu zaman el üstünde tutuluyorsun" dedi.........

Hiç yorum yok: