12 Kasım 2006

Çarşı aslında herşeye karşı değilmiş...

Bugün "kapalı üste" olan saygımı yitirdiğim gündür.

Kapalı üstün en altında Alen'in yanı başında sıralanan adamlardan özellikle birinin aşağıda birilerini, "yönetim istifa" diye bağıranları, işaret ederek, bunları gebertin şeklinde aşağıdaki diğer bir gruba emrettiğini görmek beni üzmüştür. Bunun başarıyla, başarısızlıkla falan da alakası yoktur. Takımın yüz karası oyununa bundan sonra da katlanacak sadık bir Beşiktaş seyircisi vardır ve onların aynı zamanda protesto hakkı da vardır. Kırıp dökmeden protesto hakkı/hakkımız tabi ki vardır.

Üç yıldır bir türlü istenen sonuçlar alınamıyorsa, taraftar tabi ki protesto edecektir. Kapalı üst bu protestoyu nasıl yasaklamaya çalışır? Bence onlar için bugün gerçekten utanç verici bir gündür. Stadın her tarafından üstlerine gelindiğinde yaptıkları şey kavga için "dışarıya" çağırmak olmuştur kitleleri.

Aklıma profesyonel devrimcilikten ilhamla profesyonel taraftarlık geliyor. Evet, evet ortada bir profesyonel taraftarlık durumu var. Bir paralı askerlik durumu var. Tabi ki samimi bir sürü kardeşimiz olmasına rağmen, insan şunu düşünmeden edemiyor: Militan bir kesimi bir tür paralı asker haline getirerek muhalefeti bastırmaktan daha etkin bir yol olabilir mi?

not: arkadaşlar, farkında olacağınız üzere kırgın ve kızgınım ama bir hak yeme olmasın. içimizde "içeriden" arkadaşlar var, onlar da bizi aydınlatsın, hamaset içerikli yazılarla değil ama...

1 yorum:

Misterio dedi ki...

Herkes cefayı çeken, iyi günde kötü günde her şekilde takımın yanında olan, 90dk. bağıran Çarşı'ya satılmış nasıl denir olayında.. Çok katılıyorum sana, çünkü ben de geçen sene gördüm aynı tabloyu, üstten alta tükürüklerini saçarak yönetim istifa diyenleri tehdit eden tipleri.. Çok kavgasını gördüm bunun geçen sene kapalıda, bi tanesi aşağı atıyordu neredeyse kendini, hırsa ya da pis kokunun gücüne bak... Numaralı, açık haklıdır demiyorum, Beşiktaşlı hangi tribünde olursa olsun kardeşine bu tarz ithamlarda bulunmamalıydı, farklı dille göstermeliydi.. Yönetimden tiksiniyorum, gidecekleri günü iple çekiyorum.. ama Çarşı ne düşünüyor gerçekten merak ediyorum çünkü bence susarak anlatamıyorlar anlatmak istediklerini.. Şöyle de birşey var, http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?id=haberdetay&haber_id=6114 keşke en başından bilseydik neyi ne için yapıyorlar, susmalarına anlamlar yüklemeseydik, keşke hiç yapmasalardı şüphe edilecek şeyler, kavgalar, biz de desibel rekorlarına hayran kalmaya devam etseydik.. Fener'i yine yenip her şeyin güllük gülistanlık olduğu günün tekerrürü taraftar için olsun bu sefer inşallah..