13 Kasım 2006

Sinan Engin geliyormuş...


Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören ve siyah-beyazlı futbol takımının şampiyon olduğu 100. yılda menajerlik görevini yapan Sinan Engin, bugün bir araya geldi diyor Hürriyet. Ajansspor da benzeri bir haber veriyor. Engin Fenerbahçe maçından sonra göreve gelecekmiş ve bu değişiklikle, üst üste hötü sonuçlar alan takımın durumunun düzelmesi bekleniyormuş....

Bu arada NEVZAT Demir Tesisleri’nde Murat Aksu ve Kenan Öner futbolcularla konuştuktan sonra Tigana ile bir araya geldi. İkinci başkan,
"Bize çok büyük ümit verdin. İstediğin oyuncuları aldık. Ama takımda Beşiktaşlılık ruhu yok. Sorun istifa değil. Başka sorunlar varsa bilelim. Gitmek istiyorsan da açık açık söyle" dedi. Fransız teknik adam da şöyle konuştu:
"Elimdeki kadroyu ben istedim. Fakat sergiledikleri futboldan memnun değilim. İstanbul bu oyuncuların ayaklarının yere basmasını önlüyor gibi geliyor bana. Özel yaşantılarını düzenli bir duruma soksunlar. Maçlarda bu oyuncular koşmayacak da, ben mi koşacağım? Antrenmanlarda süper oynayan ve koşan futbolcuların maçlarda düşük performans göstermesine anlam veremiyorum. Maddi cezaların ön plana çıkmasını istiyorum. Beşiktaş taraftarlarının sabırsızlığına anlam veremiyorum. İstifam ile Beşiktaş kurtulacaksa avukatlarımı çağırayım. Fransa’da işimi gücümü bıraktım ve Beşiktaş’a güvenerek imza attım. Şimdi kararınızı bekliyorum."


31.7 metreden kafa golüne büyük ilgi:

Hiç yorum yok: