13 Mart 2007

İnce bir sitem

Gs- Ankara Maçlarından önce aramayanlar...

Sizi ne yapmalı bilmem.. Gs maçı öncesindeki gece, meyhaneye gittik..
sonra bizi parklar pakladı sabaha kadar...
gün ışıdı gittik yattıık ayıldıgımda saat 2 idi,
hayatta hiç bir yere böyle geç kaldık diye koştuğumu hatırlamıyorum.
Halbuki maça daha 5 saat vardı ama maça ne hacet... Semtte bayram günüydü. Başımdaki inanılmaz ağrı için içtiğim 2 tane 500mg'lik tamol ile birlikte yürüdüm semte..
Sonra yemek yedikten sonra, hele taife ile gaza gelince, kendimi kaybetmişim sanırım içilen alkolün ilaçlı bünyeme tesiriyle. Maça giriş de çıkışta, giremeyişte çıkarılışta.. polis de duman'da..
derken bir de baktım günler geçmiş.. bir telefon !

-nerdesin ulan
-evdeyim abi
-kaçtaydı otobüs
-3 abi..
-tamam gidiyoruz dimi...
-yok kanka ben gelmiyecem
-neden lan g.t
-oraya boş gidilmez şimdi abi..
-e noolcak bak ali diye bir arkadas da var, o da saglam çocuk
gel sanki bugüne kadar bişi oldu da..
-yok ben geliyim sizi ugurlayayım ben gelmicem abi...

an gelir semte inilir kafaların 1500'lüğü silüetlere karısır.. giden gider. kalan sağlar sabahı eder.
sonra bir de duyarım ki gidenler dönememiştir..

allahtan bir zeval vermemişiz ama tüm kardeşlerimizi almışlar içeri,
kimlikleri ellerinden alıp postalamıslar istanbul'a... görüntüleri gördük iyki gitmemişim..
tribünden soğumamın asli nedeni de buydu aslında. Beşiktaş'lılık bu değil çünkü...
bir kaçından da haber alamadım daha..aradıklarıma ulaşamıyorum kapsama alanında.

hani gs maçı öncesi hava günlük güneşlikken beşiktaş'ta, ben gelecem içicez beraber diyen sonrada uykulu gözlerle dünyayı bugulu görüp yagmurlu sanan arkadaslara* duyurulur..
beşiktaşlılık budur. bağlılık.

Ankara'ya gidip de zeval gören war mı aramızda ?
Ben bir sorayım dedim...

Yağmurlu bir günde görmüştüm seni ! Üstünde çubuklu formalar vardı....
(*kızdırayım dedim umarım başarabilmişimdir, tribünde resminizi görünce kıl oldum da :)

Hiç yorum yok: