27 Aralık 2008

UYAN BEŞİKTAŞLI!

UYAN BEŞİKTAŞLI!

HEPSİNİ OKU VE OYUNU BOZ!

  1. Aleyhimize Hatalar
  2. Lehlerine Hatalar
  3. Federasyona Tepki Gösterin
  4. Futbol Federasyonu'nu UEFA'ya Şikayet Edin
  5. DIGITURK İade Kampanyası

Aleyhimize Hatalar;

* 19 Kasım 2006 tarihindeki 0-0 biten Fenerbahçe - Beşiktaş maçındaki Lugano'nun
İbrahim Üzelmez'e tabiri caizse attığı uçan tekme. Aynı maçta tümerin köşe bayrağı dibinde Burak Yılmaz’a çift taban sert müdahalesi...
Hakemler: Vedat Yüksel, Bahattin Duran, Alper Ulusoy, Yılnur Önen (4.)

17 Eylül 2006’da Ali Sami Yen Stadı’nda İnamoto’nun Burak’a korner pozisyonunda karate yapması ve aynı karşılaşmada Baki’nin Hakan’a yaptığı müdahaleyi gören Cüneyt Çakır’ın bu hareketi görememesi...
sonuç:1-0 gs..
Hakemler: Cüneyt Çakır, Bülent Gökçü, Kemal Yılmaz, Hüseyin Göçek (4.)


10 Ağustoıs 2007 tarihinde İstanbul Olimpiyat Stadı’nda oynanan Kasımpasa – Beşiktaş maçında Ricardinho’ya yapılan net penaltının verilmemesi..
Hakemler: Hüseyin Göçek, Alpaslan Dedeş, Murat Şahin, Çetin Sarıgül (4.)

15 Eylül 2007 tarihindeki 0-0 biten Ankaraspor - Beşiktaş maçında Tello’nun attığı nizami golün Nobre’nin elle oynadığı gerekçesiyle sayılmaması..

Bu maçtan sonra Ertuğrul Sağlam hakemlere şu soruyu sormuştur’’ varolan bişeyi yanlış görebilirsiniz de olmayan bir şeyi nasıl varmış gibi gördünüz?’’
Hakemler: Vedat Yüksel, Adil Sinem, Serkan Akarca, Hakan Sivriservi (4.)

* 22 Eylül 2007 tarihindeki 3-2 biten Beşiktaş - Denizlispor maçındaki 90.dk sert oynayan Denizlispor'lu oyunculara kırmızı kartını çıkarmaması, ama 90.dakikada Edouard Cisse'ye sarı kart gösterip sonrada Cisse'nin alkışlamasından sonra kırmızı kartın çıkması. Aynı zamanda o haftadan sonra oynanacak maç olan Galatasaray maçında Cisse'nin cezalı duruma düşmesi. Bu olydan 1 dk sonra Nobre’ye atılan uçan tekmeye sadece sarı kart çıkarılması ve tribünlerin yoğun tepkisi..
Hakemler: Yunus Yıldırım, Baki Tuncay Akkın, Arkın Akgöl, Abdullah Yılmaz

* 29 Eylül 2007 tarihinde oynanan 2-1 biten Galatasaray - Beşiktaş maçında Galatasaray'ın golden önce kazandığı kornerin, kornerle alakası olmaması ve penaltıyla gelen Galatasaray'ın 2. golü öncesi Arda Turan'ın tabiri caizse denize atlar gibi penaltıya yatması.
Hakemler: Selçuk Dereli, Bahattin Duran, Alper Ulusoy, İsmet Arzuman (4.)

20 Ekim 2007 tarihinde Trabzon Avni Aker Stadında oynanan karsılasmada kalecimiz Rüştü’nün göğsüyle müdahale ettiği topa hakemin elle oynadı yorumu yapması ve gösterdiği kırmızı kart..
Hakemler: Bülent Yıldırım, Baki Tuncay Akkın, Nihat Mızrak, Zafer Önder İpek (4.)

* 03 Kasım 2007 tarihindeki 2-1 biten Fenerbahçe - Beşiktaş maçındaki Beşiktaş'ımızın 90. dakikada Higuain ile kazanmış olduğu golün sayılmaması.
Hakemler: İsmet Arzuman, Mustafa Emre Eyisoy, Alper Ulusoy, Oktay Demiray (4.)

10 Kasım 2007 tarihinde İstanbul İnönü Stadı’nda oynanan maçta ligin en güçlü futbolcusu olduğu söylenen Mehmet Yıldız’ın , İbahim Toraman’ın ufak bir dokunmasıyla kendini yere bırakması sonucu İbrahim Toraman’ın kırmızı kart görmesi ve yine aynı karşılaşmada maç 1-1 iken Bobo’nun düşürülüşüne hakemin seyirci kalıp dönen topun gol olması.
Hakemler: Bünyamin Gezer, Özgür Çetiner, Mustafa Sönmez, Süleyman Abay (4.)

7 Mart 2008 tarihinde Ankara’da oynanan Gençlerbirliği-Beşiktaş maçının uzatma dakikalarında yardımcısının ısrarla penaltı diye bayrak kaldırıp kendisini uyarmasına rağmen yunus yıldırımın Bobo’ya yapılan penaltıyı vermemesi..
Hakemler: Yunus Yıldırım, Alper Ulusoy, Serkan Akarca, Abdullah Yılmaz (4.)

22 Mart 2008’de İstnbul Olimpiyat Stadı’nda oynanan karşılaşmada Ekrem’in Bobo’yu yaklaşık 30 saniye boyunca aralıksız çekip itmesi ve net penaltı olarak değerlendirilmesi gereken pozisyon sonucu Bobo’nun Ekrem’i itmesinin direk kırmızı kartla cezalandırılıp Bobo’nun 4 maç ceza alması ve karşılamanın 50 dk.sını 10 kişi oynamak zorunda olan takımımızın bir hafta sonraki kritik fenerbahce maçı öncesi moralman ve puan olarak dezavantajlı duruma gelmesi.
Hakemler: Hakan Sivriservi, İsmail Şencan, Orkun Aktaş, Mete Kalkavan (4.)



29 Mart 2008 tarihindeki 1-2 biten Fenerbahçe - Beşiktaş maçında Alex’in attığı ilk golden önce, Kazım topu dışarıdan çevirmesi ve gelişen pozisyonda Alex’in durumu 1-0 yapması. 90. Dakikada durum 1-2 iken Kazım ceza sahası topa elle müdahale etti ama hakem devam dedi ve takımımız lehine verilmesi gereken penaltı verilmedi.
Hakemler: Yunus Yıldırım, Mustafa Emre Eyisoy, Alper Ulusoy

* 06 Nisan 2008 tarihindeki 1-2 biten Sivasspor – Beşiktaş maçında son dakikada Holosko’nun attığı ve sayılmayan net golümüzün akabinde Sivasspor’un bulduğu gol ile maçın 1-2 bitmesi ve lig sonunda averaj krizi yaşanmasına neden olması.
Hakemler: Barış Şimşek, Erdinç Sezertam, Gökhan Memişoğulları, Deniz Çoban (4.)

11 Nisan 2008’de İstanbul Beşiktaş İnönü Stadı’nda oynanan karşılaşma 0-1 oftaş galibiyetiyle devam ederken oyuncumuz S.Özkan’a yapılan penaltının verilmemesi ve 0-1 mağlubiyetimiz..
Hakemler: .Kamil Abitoğlu, Selçuk Kaya, Erhan Sönmez, Koray Gençerler

27 Eylül 2008’de İstanbul Olimpiyat Stadı’nda oynanan ibb-Beşiktaş karşılaşmasında Nobre ve Delgado’nun gollerinin sayılmaması goller için kural-kitap diyenlerin aynı golü gs-Beşiktaş maçında servet attığında gol nizamidir demeleri..
Hakemler: Bülent Yıldırım, Baki Tuncay Akkın, Selçuk Kaya, Serkan Çınar

11 Kasım 2008 tarihinde oynanan Trabzonspor-Beşiktaş Fortis Kupası karşılaşmasında kendisine hiçbir müdahale olmayan Yattara’nın kendini yere atması,Yatara yerine Zapo’nun sarı kart gömesi ve frikikten gelen gol..
Hakemler: Bünyamin Gezer, Neşet Merdin, Muhittin Gürses, Özgür Yankaya (4.)

* 23 Kasım 2008 tarihindeki 2-0 biten Beşiktaş – Eskişehir maçında 30. dakikada Tello’nun kornerden attığı gol, çizgiyi geçen topu hakem çizgiyi geçmedi diyerek saymamıştır.
Hakemler: Hüseyin Göçek, Bahattin Duran, Murat Şahin, Çağatay Şahan (4.)



29 Kasım 2008 tarihinde Kadıkoy’de oynadığımız maçta Cisse’yi ilk sarı kartı haksız olmak kaydıyla opyundan atan ama Lugano’nun Nobre’yi tam da Şeref Tribünü önünde arkadan biçmesini görmeyen
Hakem:Bünyamin Gezer




* 21 Aralık 2008 tarihindeki 4-2 biten Galatasaray – Beşiktaş maçında 15. ve 67. dakikalarda kazanılan penaltı ve 50. Dakikada Delgado’nun haksız bir kırmızı kartla oyun dışı kalması. Gole giden Holosko'ya Servet'in omuz atması, yere düşmesi ve gs lehine verilen bir faul...
Hakemler: Cüneyt Çakır, Bahattin Duran, Aleks Taşçıoğlu, Abdullah Yılmaz (4.)

------------------ o ------------------

Ya rakiplerimizin lehine olanlar;

19.12.2008 Konyaspor-Fenerbahçe Önder Turacı’nın smacının gol olarak değerlendirilmesi..
Hakem:Kuddusi Müftüoğlu



20.12.2008 Trabzonspor-Eskişehirspor maçında Cale ve Colman’ın 2.sarıdan net bir şekilde kırmızıya dönüşmesi gereken hareketlerinin es geçilmesi ..
Hakem: Fırat aydınus



01.11.2008 Eskişehirspor-Fenerbahce maçında Eskişehir’in çizgiyi geçen topunun gol olarak değer kazanmaması..
Hakem: Kuddusi Müftüoğlu

15.11.2008 tarihinde Kadıkoy’de oynanan maçta Edu’nun Murat Tosun’’a yaptığı net penaltının verilmemesi, Gökhan Gönül’ün Özeri’ gole giderken düşürmesi ama faul verilmeyip üstüne Özer’e sarı kart verilmesi... Fenerbahce’nin ilk golünden önce faul olmaması..
Hakem: Yunus Yıldırım



25.10.2008 tarihinde Kadıkoy’de oynanan maçta Edu’nun devre arası hakemin üstüne top fırlatması ve sadece sarı kart görmesi.
Hakem: Tolga Özkalfa



19.10.2008 tarihinde Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan maçta Galatasaray-Trabzonspor maçında Servet’in elle attığı gol ve Lincoln’ün köşe direğini sökmesine seyirci kalan hakem..
Hakem: Bünyamin Gezer



26.10.2008 tarihinde oynanan Eskişehirspor-Galatasaray maçında Baros’un elle golü...
Hakem: Fırat Aydınus



21.09.2008 İzmir İsmetpaşa Stadı’nda oynanan kaşılaşmada Galatasaray’ın ilk golünden önce Kocaelispor kalecisi Serdar’a yapılan net faul.
Hakem: Selçuk Dereli



28.11.2008 tarihinde Kayseri’de oynanan kaşılaşmada çizgiyi geçmeyen topun Trabzonspor lehine gol olarak değer kazanması
Hakem: Halis Özkahya



28.09 2008’de Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan Galatasaray-Konyaspor maçında gs nin ilk goünde Baros’un ofsayt durumda olması ayrıca Lincoln’ün golünden önce faul olması..
Hakem: Yunus Yıldırım

30.11.2008 tarihinde Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan Galatasaray-Hacettepe maçında Süleyman Abay’ın yanlış adamı(Teli’yi) oyundan atması, Barış Özbek’e sarı kart göstermeyip haklı yere sarı kart isteyen Tozo’yu oyundan atması, gs.nin 3.golünün ofsayt oluşu...
Hakem: Süleyman Abay

18.10.2008 tarihinde İzmit İsmetpaşa Stadı’nda oynanan Kocaeli-Fenerbahçe maçında Fenerbahçe’nin uzatmanın da uzatmasında attığı gol ve golden önce Fenerbahçeli Gürhan’ın rakip oyuncuya yaptığı faul.
Hakem: Bülent Yıldırım

30.08 tarihinde Kadıkoy’de oynanan Fenerbahçe-İstanbul Bşb maçında İbb’den 2 oyuncu atan ve Serhat’in ilk sarı kartı da haksızken,ikinci sarı kartı gördüğü pozisyonunun aynısını yapan sarı kartlı Gökhan Gönül’ü oyundan atamayan,eliyle kart işaeti yapan Guiza’ya kart veremeyen....
Hakem: Süleyman Abay


05.04.2008 tarihinde Kadıkoy Şükrü Saracoğlu Stadı’nda oynanan karsılasmada fenerbahcenin ilk golünde deividin kendisine hiçbir müdahale olmadan kendini yere bırkaması sonucu kazanılan penaltı ve uzatma dakikaları dolduktan sona semihin ofsayttan attığı golle gelen 2-1 lik galibiyet.
Hakem: Hakan Sivriservi

06.04.2008 tarihinde Ankara’da oynanan Gençlerbirliği-Galatasaray maçında Sabri’nin 44.dakikada yapmış olduğu %100 penaltının verilmemesi.
Hakem: Kuddusi Müftüoğlu

04.11.2007 tarihinde g.antepte oynanan karşılaşmada servetin çok net ofsayttan son dakikada attığı gol.
Hakem: Yunus Yıldırım

31.10..2007 tarihinde Denizli’de oynanan Denizlispor-Galatasaray maçının son dakikasında verilen anlamsız penaltı ve gelen2-1 lik gs galibiyeti.
Hakem: Bünyamin Gezer

01.12.2007 tarihinde oynanan Denizlispor-Fenerbahçe maçında 84.dakikada Denizlisporlu Serhat’ın attığı golün ofsayt gerekçesiyle iptali,oysa ki Carlos ofsaytı bozuyordu..
Hakem: Bülent Yıldırım

11.11.2007 tarihinde Kayseri’de oynanan Kayserispo-Fenerbahçe karşılaşmasında roberto carlosun yan hakemin üstüne su atması.
Yan Hakem: Hüseyin Fidan Hakem: Oktay Demiray

26.09.2006 tarihinde Kadıkoy’de oynanan ve Lugano’nun eliyle asist yaptığı Fenerbahçe-Antalyaspor maçı...
Hakem: Hüseyin Göcek

Bu sene ne tesadüftür ki ikisi de Beşiktaş maçında öncesine denk geldiğinden midir bilinmez 22.11.2008 tarihinde Ankara’da oynanan Ankaragücü-Fenerbahçe maçında kart işareti yaptığı halde 3 kartlı Lugano’ya sarı kart verilmemesi...
Hakem: Fırat Aydınus



12.12.2008 tarihinde yine Ankara’da oynanan Gençlerbirliği-Galatasaray karşılaşmasında Baros’un elle oynama,kendini altmaya yönelik hareket ve itirazdan 3 sarı kart görmesi gerekirken sadece 1 kart çıkaran Hakem: Halis Özkahya.

------------------ o ------------------

Futbol Federasyonu'na Gönderebileceğiniz E-Posta Metni:

Mail Adresi: tff@tff.org.tr

Adres: Türkiye Futbol Federasyonu
Konaklar Mah. Ihlamurlu Sok. 9 4. Levent ISTANBUL

Phone: +90-212/282 7020
Fax: +90-212/282 7016


TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU`NA
Kurum olarak varlığınızın temel sebebi futbolda haksızlığa mahal vermemektir.Son yıllarda, her maçta, Beşiktaş`ın aleyhine verilen haksız kararların tarafınızdan gözden geçirilmelerini rica ediyoruz.

Bazı kulüplerimizin kazandıkları yıldızları bizim yıllar önce hakettiğimiz ancak hakem hataları ile elimizden alındığı gerçeğini de unutmadan lütfen bu soruna ivedi bir çözüm getirin.

------------------ o ------------------

Futbol Federasyonu'nu UEFA'ya Şikayet Edin:

UEFA
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland


Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727
Web: www.uefa.com
Email: info@uefa.com

Mail Metni:

Başlık - Subject: About Turkish Football Association

To whom it may concern,

As being one of the milestones in Turkish Football history, Besiktas JK football club is currently being treated in an unfair way by Turkish Football Association and the referee committee.

This historical ‘game’ in Turkish soccer had started 20 years ago with the ‘Stolen Title’ by Galatasaray and Fenerbahce. As all Turkish Football family knows, they have corrupted the referee and the opponent team players and stole our Title. Since then Besiktas JK is known as the ‘Champions of the hearts’ or ‘Honored runner up’ in Turkish Public opinion. Nevertheless the ‘referee mistakes’ which aimed Besiktas for many years has never stopped and still continuing during the current season as well.

We would like to present the current unfair decisions against Besiktas to you and would like to ask for your support to save the spirit of the real football.

Kind regards.

------------------ o ------------------

DİGİTÜRK İptali Kampanyası!!!

gs-Beşiktaş Maçı sonrası Lig TV'de Maraton Adlı Program başlar!!!

Program başlar:

$: Belediye maçında da benzeri bir pozisyon vardı.
€: Eğer rüştü topun üzerine elini koymuşsa, pozisyon faul. Ama koymamışsa goldür.
$: Evet görelim şimdi görüntüyü...

Görüntü ekrana gelir ve Rüştü'nün topa el koyduğu görülüyor ve Servet gelip Rüştü'nün elindeki topa vuruyor ve gol oluyor...

€: Evet görüyoruz ki kabak gibi gol!

E adama yuh derler!

$: Bir de Belediye maçındaki görüntüyü görelim...

Ekrana gelen görüntü bizim attığımız golün aynısı, kabak gibi fotokopisi ekrana gelir...

€: Burda kaleci topu himayesine almış, faul!

E Adama yuh derler!!!

Konuya ait video linki: http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=50182

Bu şahıslar ve kanalın maç yayınları sırasındaki yanlı tutumları üzerine defalarca mail ve fax yolladık, telefonla şikayetimizi dile getirdik ama düzelen hiçbirşey yok!

Görüldüğü üzere üzerimize oynanan oyunun içerisinde Lig TV'de başrol oynamaktadır. Bu oyuna alet olmamak istiyorsanız, ortak bir nedenle "BEŞİKTAŞ TARAFTAR SİTELERİNİN KAMPANYASIYLA, BEŞİKTAŞ'A KARŞI OYNANAN OYUNLARIN İÇERİSİNDE YER ALDIĞINIZ İÇİN DİGİTÜRK ÜYELİĞİMİ İADE ETMEK İSTİYORUM" deyin ve DİGİTÜRK'ünüzü İADE EDİN!

Tüm Beşiktaş Web Siteleriyle elele başlatılan kampanya dahilinde DIGITURK'ünüzü iptal edip Üye Numaranızı Foruma yazmak için

------------------ o ------------------

KİŞİLERİN DEĞİL BEŞİKTAŞ'IN DESTEKÇİSİ OLUN.

TEK YÜREK TEK BİLEK BEŞİKTAŞ !

11 Kasım 2008

Belki de böylesi daha iyi...

Bu akşamki Trabzonspor ile Fortis Kupası maçında Delgado, Cisse ve Sivok'un olmaması Hürriyet'in değerlendirdiği gibi şok olmayabilir. Ya da daha doğrusu yalnızca Mustafa Denizli için şok olabilir. Sivok'un olmaması beni üzdü ama Delgado ve Cisse'siz ne yapılabileceğini merak ediyorum. Mustafa Denizli ısrarla Delgado üzerine oyunu kuruyor. Zayıf takımlarla tamam da zorlu rakiplerle ne yapılabileceğini gördük. Cisse de çok top kaybı yapıyor. Bakalım onlarsız olabilecek mi. Özellikle Uğur İnceman'ın kendini gösterebilmesi için iyi bir şans olabilir. Söylentilere göre Mustafa Denizli, İnceman'dan hoşnut deil. Bakalım...

Trabzonspor
Beşiktaş
Fortis Türkiye Kupası
11 Kas 2008-20:00
H:Bünyamin Gezer
S: H.Avni Aker



Beşiktaş’ta sakatlık şoku
11 Kasım 2008
Beşiktaş’ta sakatlık şoku
Siyah beyazlı takımda Delgado, Cisse ve Sivok’un Trabzonspor’la oynanacak kupa maçında forma giyemeyecek oluşu teknik heyeti sıkıntıya soktu.

2 Kasım 2008

Mustafa Denizli'nin futbol deneyimi hakkında şüpheler oluşturan bir maç...

Kayserispor'a yine yenildik. 0-1 Hakeme azcık dokunulabilir ama hak edilmiş bir yenilgi bu. Tıpkı Sivasspor maçında olduğu gibi suçu kendimizde aramak gerek. Son iki lig maçında ofansif oynayamadık. Ertuğrul Sağlam'dan ne farkı var yeni direktörümüzün, belki erken. Ama bugünkü maçta yaptığı oyuncu değişikliklerinden sonra ne düşünmem gerekiyor bilemiyorum. Sırf yıldız belki birşey yapar diye ısrarla kötü oynayan oyuncuları- başta Delgado- oyunda tutup iyi oynayan Tello ve Nobre'yi oyundan almasıyla Mustafa Denizli'nin pek de işten anlamadığını düşünmeye başlıyorum.

Demek ki olay yorumculukla olmuyor. Olay şovla olmuyor. Gençlerbirliği maçındaki ilk 15 dakikadan sonra Beşiktaş ligde oynamıyor. En az Ertuğrul Sağlam dönemi kadar kötü ve defansif oynuyor.

Yazık, şu Delgado, şu Holosko, şu Serdarlar ne işe yarar? Bunların işi futbol değil mi? Tek yapmaları gereken iş bu ve onu da yapmıyorlar. Ne yazık, tabi bize de yazık. bu kadar zaman harcıyoruz, ömrümüzden törpülüyoruz.

11 Ekim 2008

...

İçimiz acıyor...

Beşiktaş... Bildiğimiz, sevdiğimiz Beşiktaş...

Gün geçtikçe tarihe karışır gibi...

Benliğini kaybediyor...

Kimliğini kaybediyor...

Ruhundan, karakterinden ödün vererek...

8 Ekim 2008

Tigana'dan "Sağlam" Sözler...

Zaman'ın haberine göre; Ertuğrul Sağlam'ın yeni kuşağın en iyi temsilcilerinden biri olduğunu ifade eden Fransız teknik adam, "Ertuğrul Sağlam'ın gidişine çok üzüldüm. Ertuğrul gerçekten de yeni kuşağın en iyi antrenörlerinden biridir. Ayrıca karakter olarak da son derece düzgün, beyefendi bir insandı. Beşiktaş'ta da son derece başarılıydı. Takımın ligde mağlubiyeti olmadığı gibi şampiyonluğun da en büyük adaylarından biriyken istifaya zorlanması çok saçma. Böyle bir şey olamaz. Bunun altında başka şeyler aramak lazım." diye konuştu.

Uzun süre görev yaptığı için Beşiktaş kulübünü çok iyi tanıdığını söyleyen Jean Tigana, son derece ilginç tespitler yaptı. Siyah-Beyazlı kulübün içinde iki tane büyük sorun olduğuna dikkat çeken Fransız teknik adam, "Birincisi; Sinan Engin o kulüpte olduğu sürece Beşiktaş'ta hiçbir teknik adamın başarılı olma şansı yok. Engin, Beşiktaş için bir kanserdir. Kesilip atılmadığı sürece kulüpte sıkıntılar devam eder. İkinci konu da; Beşiktaş camiasını yakından takip eden iki tane de satılık muhabir var. Onlar yönetimin istediği şeyleri yazarlar. Bazen futbolcuların bazen teknik direktörün aleyhlerine yazı yazmak için direktif alırlar. Bu art niyetli insanlar gitmeden Beşiktaş'ın başarılı olma ihtimali hiçbir zaman yok." açıklamasında bulundu.

Ertuğrul Sağlam'dan önce bir buçuk yıl Beşiktaş'ı çalıştıran ve bu süreçte iki Türkiye Kupası bir de Süper Kupa kazanma başarısı gösteren Jean Tigana kendisinin de benzer sorunlar yaşadığını sözlerine ekledi. Şampiyonluğa gittikleri bir dönemde medyada aleyhlerine garip haberler çıktığını vurgulayan Tigana, "Tam şampiyonluğa giderken bizi engellediler. Beşiktaş'ın rakipleri dışarıda değil içeridedir. Beşiktaş camiasının artık bunu anlaması ve gerekeni yapması gerekmektedir. Bugün Ertuğrul Sağlam'ın başına gelenler daha önce de Rıza Çalımbay'ın ve benim başıma gelmişti. Bu mantalite ile bu takıma gönül veren milyonlarca insanın mutlu olma şansı ellerinden alınıyor. Tek suçlu antrenör değildir. Hele hele Ertuğrul Sağlam hiç değildir. Bu yönetimle Del Bosque başarısızdı, Rıza Çalımbay başarısızdı, Jean Tigana başarısızdı, Ertuğrul Sağlam başarısızdı. Peki bu yönetim ve mantalite başarılı mı? Yazık oldu. Önceki antrenörlere olduğu gibi Ertuğrul Sağlam'a ve Beşiktaş camiasına yazık oldu." diyerek sözlerini tamamladı.

Zaman

7 Ekim 2008

Sağlam gitti, asıl sorun kaynakları kulübü işgal etmeye devam ediyor...

ertuğrul sağlam konusunda vicdanım rahat, aslında beşiktaşa gelmemeliydi, böyle bir yönetim varken, gelip oyuncağı oldu ve bu şekilde gitti.
beşiktaşın geleceğini ipotek altına alan, ve son zamanların en skandal yönetimi ise iktidarını devam ettiriyor.
bu dönemde beşiktaşlı olmak daha da zor... beşiktaşı beşiktaş yapan değerler yok edilirken...

Sevdiğimiz Beşiktaş...

''... tarihe karışıyor!

Beşiktaş, her geçen gün daha da kötüye gidiyor ve gitmeye de devam edecek. Sinan Engin ve Yıldırım Demirören yüzünden kendi kimliğini kaybediyor. Başarı artık önemli değil çünkü Beşiktaş ortadan kalkıyor. Sevdiğimiz, bildiğimiz Beşiktaş maalesef gün geçtikçe tarihe karışıyor.''

3 Ekim 2008

Adam gibi adam dün istifayı basardı....

"moralsiz"mişler. naptınız da moraliniz bozuldu? ne zaman moraliniz düzgündü ki?
Bizi rezil ettiniz, Allah da sizi rezil etsin futbolcu müsveddeleri!




Beşiktaş'a protestolu karşılama

A.A. 3 Ekim 2008
Beşiktaş'a protestolu karşılama
Ukrayna'nın Metalist Kharkiv takımına deplasmanda 4-1 yenilerek, UEFA Kupası'na 1. turda veda eden Beşiktaş, İstanbul'a üzgün döndü.

Siyah-beyazlı kafileyi taşıyan özel uçak öğle saatlerinde İstanbul Atatürk Havalimanı'na indi.

Beşiktaşlı yönetici, teknik heyet ve futbolcular, gazetecilere açıklama yapmazken, sayısı az bir taraftar grubu, farklı yenilgi nedeniyle yönetici, teknik heyet ve futbolcuları alkışlarla protesto etti. “Formaları çıkarın, çıplak oynayın” diye tempo tutan taraftarlar, dünkü maçta sonradan oyuna girerek takımının tek golünü atan Nobre'ye ise sevgi gösterilerinde bulundu.

Siyah-beyazlı kafilenin oldukça moralsiz olduğu gözlendi.

Hayat devam ediyor-muş...

Hangi hayattan bahsediyorsunuz siz? Hayat mı kaldı konuşuyorsunuz? Kişilik yoksunu karakteriniz ve ruhsuzluğunuzla yiyip bitirdiniz... hayat falan kalmadı...

Allah aşkına gidin.

16 Eylül 2008

Sürünceme

Böyle bir Trabzon karşısında, özellikle Yattara'sız bir Trabzon karşısında hücumdan bu denli yoksun bir Beşiktaş izlemek üzüntü vericiydi. 90 dakika boyunca maça konsantre olmakta zorlandım, zira seyirciyi oyuna konsantre edecek en ufak bir hareket o gece sahadaki tüm topçular için büyük bir yüktü sanıyorum..

Yenemiyorsan yenilme tamam eyvallah... ama karşında sana 90 dakika tam saha pres-hücum yapan bir ekip yoktu ki... Trabzon bizimkilerden beterdi... böyle bir ortamda yenilmemek değil, galip gelememek sorundur...

Perşembe'yi iple çekiyoruz, merakla bekliyoruz.

kaybedilen iki puan...

Ertuğrul Sağlam'ın bu çekingen, garantici oyunundan çok mutsuzum. TS maçını rahatlıkla aşabilirdik. Yazık oldu. Beraberliğin yenilgiden pek de farkı yok. çok yazık...

4 Eylül 2008

Hazırlanıyoruz

Takım, milli arayı değerlendiriyor. Bu pazar 18.00'de shaktar ile hazırlık maçımız var, alıştık artık Shaktar ile maç yapmaya. Tüm takımlarımızın imdadına yetişiyor sağ olsun Luce:) En çok merak ettiğim topçu ise Seric, izleyelim bakalım bir.

Eski açık ve yeni açık 10 lira, kapalı alt 30, kapalı üst 40 lira...

İlla ticarete dökecekler işi ha!

Girişi yap bedava, aç kapıları... nolcak sanki!

2 Eylül 2008

Dayanılmaz Hafiflik

Beşiktaş'lı olmanın verdiği dayanılmaz hafiflik! Uzun bir süre sonra, belki de ömrümde ilk defa Beşiktaş'ı izlerken nedenini bilemediğim bi rahatlık hüküm sürmekte benliğimde.. Her sezon başlangıcında; bilinmezlik girdaplarında kaybolan ''ben''den eser yok sanki.. Güzel şeyler olacağını hisseder gibi, öngörür gibi; tribünde ellerimi ovuşturarak, ağzımı şapırdatarak keyifli maçlar izleyeceğimi görüyorum sanki gelecekte..
Galiba güvenmeyi öğreniyorum Beşiktaş'a.. 6 yaşımdan beri bilinçli olarak Beşiktaş'ı sahiplendiğimi düşündüğümde, ancak ve ancak 23 yaşımdayken takımıma güven duygusunu hissediyor olmam benim için ne kadar acı vericiyse, şu an ''güvenmek'' te o kadar mutluluk katıyor ruhuma..
Dayanılmaz bir rahatlık, keyifli bir hafiflik...

Umarım güvenimi boşa çıkarmazsın!

31 Ağustos 2008

30 Ağustos 2008

Merhaba...

    
Beşiktaşımızın ve Blogumuzun yeni sezonu hayırlı uğurlu olsun, şans getirsin.

     İlk izlenimlerimin rahat bir galibiyet üstüne denk gelmesi beni keyiflendirirken aynı zamanda da düşünmeye sevk ediyor. Uzun zamandan sonra İnönü'de izlediğim en rahat maçtı  NK Siroki ile yapılan.  Bu sefer roller değişti, saha içiyle ilgili yazılacaklar zordan kolaya doğru boyut değiştirirken, tribünler herzamanki atmosferimize rağmen -gözlemleyebildiğim kadarıyla- içişlerinde gerçekten çok karışık.

     8-9 sene vardır gedikliliğim mabede. Seviye olarak bu kadar ciddi bir maçı bu kadar kolay atlattığımız çok görülmüş şey değil, hatta çocuklarımıza anlatabileceğimiz türden. Uzun uzun konusacak anlatılacak birşey yok, zaten bunu bizden iyi yapan tonlarca insan var. İki isim var maçla ilgili hatrımda, Bobo ve Uğur. Ek olarak Emre Özkan'a şans vermek gerekiyor. İleride başarılı olacaktır.

---

  Bir zamanların "iki direk arası" şimdiki nam-ı diğer "kutu"... Son zamanlarda yaşananların belirsizliğine daha uygun olsun : KAPALI KUTU! Neler oluyor?

 Yazımda kimseyi karalama maksadı taşımadığımı başta belirtmek istiyorum çünkü forumları gezdim ilgili bir başlık bulamadım, bilenler taşısın foruma bizi de aydınlatsın. Çünkü ben artık forza'ya dahi üye değilim, içimden gelmiyor. Bir arkadaşım ekşisözlük'e taşımış konuyu onun haricinde esamesi bile okunmamış. 

  İki üç ay önce, çArşı'nın feshiyle başlayan süreçte "A Takımı" bir bildiri yayınladı, basın toplantısı yaptı. Bilenler vardı, bilmeyenler dalga geçti bunlar kim mafya mı dedi, bilenler bekledi. Sonuç olarak birileri geldi farkında mıyız? Sürece müdahale etme şansımız olmadığı gibi olayların iç yüzünü de tamamen bilemeyiz. Ama görünen şu.. Yeni bir grup evet artık var. Ve Alen'li Cem'li tayfa artık "beyin takımı" değil. Alen abinin yanına sete çıkan başka biri var, çArşı'lı pankartların yerine de düz Çarşı'lılar var. Hem de bizim ""anarşik"" pankartların yırtılırcasına sökülüp yerine asılan düz çarşı pankartları bunlar. Nedendir bu şiddet? Kavga neyin kavgası?

Yani gazetelerden takip ettiğimiz haberlerde dediklerinin aynısını aynı grupla yapmaya başladılar. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun. Fakat merak ettiğim nokta şu, "bizim çarşı" kendini feshetti de, sonra geri gelip kendileri hakkında olumsuz düşüncelere sahip olan grupla neden beraber hareket etmeye başladı. Neydi dayanılması zorunluluk olan veya var mıydı böyle birşey?

neyse....

Benim bu konuda söylemek istediklerim, herkesinki gibi komplo teorilerim mevcut ama tadında ve bilgilendirme noktasında bırakmak sanırım en güzeli olur.



Basına yansıyan ilk roportaj: http://www.aksam.com.tr/haber.asp?a=120111,2
A Takımı basın toplantısı : http://www.odatv.com/index.php?id=12613

29 Ağustos 2008

UEFA'da tur atladık

UEFA Kupası 2. Ön Eleme Turu rövanş maçında Beşiktaş, Bosna Hersek ekibi Siroki Brijeg'i 4-0 yendi ve bir üst tura adını yazdırdı.

Yeni rakip: Ukrayna'nın FC Metallist Kharkiv takımı Buradan daha fazla bilgi alınabilir.

Beşiktaş - Siroki maçından fotoğraflar

Tello'nun golü / Video

Bobo'nun golü / Video

Serdar Özkan'ın golü / Video

Uğur İnceman'ın golü / Video

28 Ağustos 2008

Kombine - Kaçıranlara Duyurulur !

Arkadaşlar Kulübümüz Der ki;

"Taraftarlarımızdan gelen yoğun talebi değerlendiren Yönetim Kurulumuz, Kombine Kart satışları için ek süre belirlemiştir."

Kombine Kart satışları, milli maç arası olan 2-12 Eylül tarihleri arasında BJK İnönü Stadyumu'ndaki Kombine Kart Merkezi'nden ve Biletix'ten gerçekleştirilecektir.

Satışlar hafta içi ve cumartesi günü saat 10.00 ila 18.00 arasında yapılacaktır.

2008 – 2009 Sezonu Kombine Kart fiyatları aşağıdaki gibidir;

VIP ÜST D 6.500 YTL NUMARLI ORTA 2.100 YTL
VIP ÜST B&E 4.500 YTL NUMARALI KENAR 1.550 YTL
VIP ÜST A&F 2.300 YTL KAPALI ÜST 1.200 YTL
VIP ALT A&F 1.800 YTL KAPALI ALT 975 YTL
VIP ALT B&E 2.800 YTL YENİ AÇIK 400 YTL
VIP ALT C&D 3.300 YTL ESKİ AÇIK 350 YTL

Batuhan


Geçtiğimiz günlerde oynanan Antalyaspor-Beşiktaş Paf Ligi maçında '2. Nouma vakası' yaşandı.

Beşiktaş 1-0 geride iken 78. dakikada Beşiktaş'ın beraberlik golünü kaydeden Batuhan Karadeniz gol sonrası tribünlere 'sus' işareti yapınca taraftarlar küfür ederek tepki göstermeye başladılar. Batuhan bu tepki karşısında taraftarlara 'Nouma hareketi' ile cevap verdi. Batuhan'ın bu hareketi sonrası maçın hakemi Batuhan'ı kırmızı kartla cezalandırarak oyun dışı bıraktı.


Keşke böyle şaklabanlıklar yerine geçen sezon Kadıköy'deki maçta o son dakikada eline geçen fırsatı gole çevirseydi- de belki ondan sonra makul görülebilirdi...

27 Ağustos 2008

Antalyaspor- ilk haftadan tersi döndü

Alkollü Beşiktaş taraftarlarının olayı çıkarması şahsen tanıdık bir konu. Ama bir kulüp başkanına saldırı meşru görülebilir mi? Böyle saçma sapan bir açıklama olabilir mi ya?

Kulübümüzün karşı açıklaması burada.

Antalyaspor'un kendini savunma şekli

Antalyaspor: Stat dışındaki taşkınlık alkollü Beşiktaş taraftarlarınca yapıldı

bizim yönetici ekip bu arada kafalarına göre sorunu bulmaya çalışıyor.

24 Ağustos 2008

Antalyalılar niye bu kadar öfkeli?



Milli takıma özenen Beşiktaş 2-0'dan maç çevirdi. Bu arada, maçtan önce 1'i polis 4 kişi yaralandı. Bunlardan biri Beşiktaş taraftarı. Şeref tribününde oturan Başkan Demirören'e saldırıldı. Demirören ve YK üyeleri tribünü terk etmek zorunda kaldı, son dakikalarda. Olayları kim başlattı? Hemen Antalyalılara kızmak mı gerekir?

Tabi en azından Şeref tribününde olanlar olmamalıydı.

Maçın kendisine dair birkaç şey daha sonra yazacağım. 66. dakika itibarıyla başım çatlıyordu... küfretmekten sesim kısılmıştı falan filan...





Sezonun ilk maçı 9 saat sonra! :)

Ligde İlk Rakibimiz Antalyaspor
24.08.2008 08:00

Futbol Takımımız, bu akşam (24 Ağustos) Antalyaspor ile oynayacağı maçla birlikte rakibiyle lig tarihindeki 27. randevuya çıkacak. Antalya Atatürk Stadı'nda saat 21.45'te başlayacak mücadeleyi Bünyamin Gezer yönetecek.

22 Ağustos 2008

7500 kombine

dün akşam itibarıyla 7500 adet satılmış...

Çarşı geri dönmüş

Beşiktaş Kulübü'nün en büyük taraftar grubu Çarşı, yeni sezonda tribünlerdeki yerini alacağını açıkladı.

Mayıs ayında kendini feshettiğini açıklayan Çarşı Grubu'nun internet sitesi forzabesiktas.com'dan yapılan açıklamada, "Dosta düşmana ilan ediyoruz. Yeni dönemde Çarşı Grubu olarak yeniden tribünlerde olacağız" denildi. buradan devam edebilirsiniz...

14 Ağustos 2008

Sezonu açıyoruz:)

SİROKİ BRİJEG: Vasilj, Lago, Marcijano, Juric, Bozic, Silic, Barisic, Bubalo, Carmo, Emerson, Prlic

BEŞİKTAŞ: Rüştü, Serdar Kurtuluş, Sivok, Gökhan Zan, Tello, Holosko, Cisse, Uğur İnceman, Aydın Karabulut, Delgado, Nobre (Bobo)

STAT: Pecara (Mostar)
YAYIN: Futbol Smart
SAAT: 21.30
HAKEMLER: Cesar M.Fernandez, J.Manuel F.Miranda, Javier Hugo N.Robles

8 Ağustos 2008

o 40 milyon...

Vatan gazetesinin haberine göre; Demirören harcadığı 40 milyon doları geri alacakmış takımdan. çünkü faiz almamış. yalnızca anaparayı istiyormuş. faize verse şimdiye kadar 10 milyon dolar gelir elde edermiş. Keşke öyle yapsaydı, bu şanlı takımı bu hale getirmeseydin.

Bu yönetim oldukça kombine almayacağım... Bu benim için çok acı bir gelişme ama artık dayanamıyor. Yaptığı b**tan transferle takımı borç batağına sokan adam kendi neden olduğu borçların kendisine ödenmesini istiyor....

Koskoca gazete g**ünden haber uyduruyor

Bu adam ortaya çıktı, Çarşı ile zaten doğrudan bir alakası yoktu. Onu bir şekilde allayıp pullayıp sanki Çarşı'nın çıkardığı lider adayı gibi sunuyor koskoca gazete. Aferin size... Tabi çarşı'yı bu halde düşüren Alen abilere de helal olsun...

Çarşı’nın yeni lider adayı çeteci çıktı
8 Ağustos 2008
Bahri BÜKE/İSTANBUL
Beşiktaş Futbol Takımı’nın feshedilen ateşli taraftar grubu "Çarşı"nın başına geçeğini söyleyen Erdem Fora’nın miras cinayetinde tetiği çekmekten hüküm giydiği ve "Rahşan Affı"ya hapisten kurtulduğu ortaya çıktı. Fora’nın başka bir davada ise suç örgütüne üye olduğu ve ruhsatsız silah bulundurduğu iddiasıyla 7,5 yıla kadar hapsi isteniyor.Hürrİyet Gazetesi’nin 19 Ekim 1999 tarihli sayısının üçüncü sayfasında çıkan haberde, Çarşı gbunun liderliğine aday olduğunu açıklayan erdem Fora’nın "kiralık katil" olarak arandığı anlatılıyor. Habere göre Organize Suçlar ve Kaçakçılık Şube Müdürlüğü ekipleri, 4 kişinin yaralanması olayıyla ilgili olarak aradıkları "Sarı Hakan" lakaplı Hakan Özer ve 5 adamını, Eminönü’nde yakaladı. Hakan Özer, kullandığı 40 bin dolarlık Cherokee cipin, korumalığını yapan Hürriyet Karabal’a ait olduğunu söyledi. Yakalanan Hürriyet Karabal, sorgusunda ağabeyi İbrahim Karabal’dan kendisine miras kaldığını söyledi. Ama Hürriyet Karabal, ağabeyini 250 bin dolar ödeyerek Erdem Fora’ya öldürttüğünü itiraf etti. Hapis cezasına çarptırılan Fora, Rahşan Affı ile çıktı.

1 Ağustos 2008

Çarşı geri geliyor:)

Haber şöyle:
Çarşı kapanışa karşı
1 Ağustos 2008
Çarşı kapanışa karşı
Dünyanın en etkileyici taraftar gruplarından birisi olarak gösterilen 'ÇARŞI' grubu tribünlere dönme kararı aldı.

Fotomaç gazetesinin haberine göre;İyi günde-kötü günde, yağmurda-çamurda takımını yalnız bırakmayan ÇARŞI, nihayet kepenklerini açtı Mayıs ayı sonunda "Dinlenmeye çekiliyoruz" diyen taraftar grubu, İnönü’deki mabedine geri geliyor....



devamı burada

30 Temmuz 2008

1717

Beşiktaş kombine satışlarında tarihi fiyasko yaşıyor. Yönetimin beceriksizliği burada da kendini gösterdi. Nihayet takımın maçlarını nerede oynayacağı netlik kazandı. Ancak etrafımdaki arkadaşların çoğu kombine almamakta kararlı. Sinanı da alıp maçları kendi başlarına izlesin Yıldırım bey...
şu ana kadar yalnızca 1717 kombine satılmış. FB ise 27.063 satış yapmış! Helal olsun:)

21 Temmuz 2008

Gökhan Zan kaldı...

Gökhan Zan imzayı attı

Nihayet imzalandı anlaşma, Gökhan Zan 3 yıl da Beşiktaşta kaldı. Şahsen gitseydi daha çok sevinirdim. Geçen yıl takımını yalnız bırakıp sonra çok para istemesi beni çok gıcık ediyordu. Keşke gitseydi çok istediği Avrupaya...

9 Temmuz 2008

ibrahimler satılıyor....

kavgacı iki ibrahim'in satılmasına karar verildi, akın daha önce gitmişti, bu durumda bir ibrahim kaş kalıyor geride....

* oy, erdem saolsun, uyardı. kaş da gitti ya getafe'ye. başka okuyan yok mu blogu yoksa!

6 Temmuz 2008

'perde arkası'

Aslında yalnızca kavganın ayrıntıları. Perde arkası aralanmış olmuyor sanırım. Aferin size tabi...

Büyük kavgada neler oldu

6 Temmuz 2008
Büyük kavgada neler oldu
Beşiktaş camiasına bomba gibi düşen - İbrahim Üzülmez ve İbrahim Toraman arasında geçen - kavganın perde arkası aralandı.

4 Temmuz 2008

Kaptan

Resmi sitede belirtildiği üzere, son olarak gelişen malum olaylar neticesinde yeni kaptan Matias Emilio Delgado olarak belirlenmiş çok sevgili Sinan Engin ve Yönetim Kurulu'muzca...

İkinci kaptanımız ise, takıma katıldığından beri her daim tribünlere oynamayı sevmiş, kendini bizlere beğendirmeyi amaç edinmiş ''eli-kolu'' durmayan topçu Mert Nobre'ymiş...

Ne diyelim... Hayırlı olsun.

kaptanlarımızın terlik yüzünden kavga ettiğine dair haber...

Beşiktaş'ta son dakika depremi
4 Temmuz 2008

Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Beşiktaş'ta şok.

Siyah-Beyazlılar'ın tecrübeli oyuncuları İbrahim Toraman ve İbrahim Üzülmez kampta kavga etti. Bu gelişme üzerine Beşiktaş bu futbolcuları süresiz olarak kadro dışı bıraktı.

Beşiktaş’ın Avusturya kampı olaylı başladı. Takımın kaptanları İbrahim Üzülmez ile İbrahim Toraman terlik yüzünden kavga etti. Yumruk yumruğa giren iki futbolcuyu menajer Sinan Engin kamptan kovdu.

Öğle yemeğine terlikle gelen İbrahim Toraman’ı İbrahim Üzülmez “Yemeğe neden terlikle geliyorsun, ayakkabı giysene” diye uyardı. İbrahim Toraman ise “Ayağım ağrıyor o yüzden terlik giyiyorum” yanıtını verdi. Üzülmez’in “Benim de ayağım ağrıyor ama ben terlik giymiyorum” sözüne İbrahim Toraman “Sanane” diye çıkışınca ortam bir anda gerildi. İbrahim Üzülmez “Ben bu takımın kaptanıyım” diye konuşarak ayağa kalktı. Toraman’ın “Ben de bu takımın kaptanıyım” savunmasını yapmasının ardından iki oyuncu bir anda birbirine girdi. Yumruk yumruğa kavga eden oyuncuları yemekteki diğer futbolcular güçlükle ayırdı.

1 Temmuz 2008

"Zapotocny resmen Beşiktaş'ta

hayırlı olsun:)

Zapotocny resmen Beşiktaş'ta
Beşiktaş Futbol Yatırımları, İtalya'nın Udinese takımında forma giyen Tomas Zapotocny'nin transferi konusunda kendisi ve kulübü ile anlaştığını açıkladı.

25 Haziran 2008

İşbaşı

Takım sezonu yarın açıyor. Peki ben de en ufak bir heyecan kırıntısı? YOK!

Topçularımız 2 Temmuz'a kadar çalışmalarını memlekette yapacak, akabinde 2 haftalık bir Avusturya kampı gözüküyor programda...

23 Temmuz'da ise Avusturya'da 2.kamp dönemi başlayacak, 5 Ağustos'ta son bulacak.

Umuyorum ki yeni sezonda; genç topçularımıza daha çok şans verilecek: Can Erdem, Aydın Karabulut, Adem ve daha niceleri...

Umut ediyorum!

12 Haziran 2008

Nuri Şahin sorunsalı

Güzel şeyler düşünmek istiyorum, geleceğe dair umut beslemek istiyorum ama ne mümkün...

Nuri Şahin... Basın karşısına çıkıp ta eline kalemi aldığını gördüğüm zamana dek tüm bu transfer söylemleri masal gibi geliyor bana... ayrıca bu çocuğu da harcarız diye de düşünmüyor değilim, bize gelen bozuluyor arkadaş!

Takım güvensiz-yönetim beceriksiz-transferler kapalı kutu-tribün ise çok hassas bir dönemde.

Yine de bir çıkış kapısı, bir umut ışığı...

Bekliyorum.

6 Haziran 2008

Nuri Şahin geliyor mu?

Hürriyet'e göre iş bitmiş bile. Beklemedeyim.

Nuri Şahin Kartal'da
6 Haziran 2008
Nuri Şahin Kartal'da
Chelsea ile Arsenal’in peşinde koştuğu ve her iki ayağını kullanabilen milli futbolcu, "Özlemini çektiğim Beşiktaş formasına kavuşacağım için çok mutluyum" dedi.

TRANSFER döneminde savunmasını güçlendiren Beşiktaş, sürpriz bir atak yaparak kadrosunu gurbetçi Nuri Şahin’le zenginleştirdi. Başkanı Yıldırım Demirören, yeni sezonda başarıya ulaşmak için teknik direktör Ertuğrul Sağlamın ısrarla takımda görmek istediği Nuri Şahin’in işini bitirdi.

5 Haziran 2008

Çarşı'nın ardından - III

Oportunistlerin çıkması gecikmedi. Bari kendinize yeni isim bulsanız?



İşte yeni Çarşı!

Çarşı Grubu kendini feshettiğini açıkladığından beri senaryoların ardı arkası kesilmiyor. Taraftarlar arasında siyasi görüş farklılıklarından dolayı kavgalar çıktığı söyleniyor....
.........
ARTIK BUNLAR OLMAYACAK

  • ÇARŞI’nın A harfinin simgelediği anarşistin A’sı kullanılmayacak.
  • Siyasi simge içeren pankart açılmayacak, slogan atılmayacak.
  • Hiç kimse kulübe üye olmayacak. Üyelikleri bulunanların üyeliklerini dondurmaları planlanıyor.
  • Tribünlere semt pankartları asılmayacak.
  • “Şarabı da içeriz, esrarı da çekeriz”, “Allah belamızı versin” şeklindeki tezahüratlar son bulacak.
    (Akşam)

  • BUNLARIN OLMAYACAĞI BİR ÇARŞI, TRİBÜNLERİN MİLLİYETÇİLER TARAFINDAN İŞGAL EDİLMESİ DEMEKTİR. OYSA ÇARŞI'YI FARKLI KILAN, SOL RENGİNE RAĞMEN İÇİNDE BARINDIRDIĞI HETEROJENLİKTİ...

    4 Haziran 2008

    Yöneticiler konuşuyor/kendilerini savunuyor...

    Sağlam: Yerden yere vuruluyoruz
    A.A. 4 Haziran 2008

    Beşiktaş Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, herkesin yüzyılın takımı ilan ettiği Fenerbahçe ile ligi aynı puanda bitirdiklerini, buna rağmen kendilerinin ağır eleştirilere maruz kaldığını, Fenerbahçe'nin ise yüceltildiğini söyledi.

    Sağlam konuşmanın devamında güzel şeyler de diyor ama yukarıdaki argümanı pek de sağlam değil. Birinciliğe yükseldiğimiz zaman bile şampiyon olabileceğimize inanamıyorsak bu sizin sorununuz. Ayrıca her iki maçta FB'ye yenilip bizi rezil ettiniz. Elinize sağlık.

    Demirören: Beşiktaşlılar'ın karşı çıkması içimi acıttı
    4 Haziran 2008

    Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, stat projeleri ile ilgili tüm prosedürleri yerine getirdiklerini ve artık son onayı beklediklerini söyledi.

    Önceki icraatlerinize binanen size güvenemiyoruz....Yoksa daha yeni, güzel bir stat niye hoşumuza gitmesin..

    ve eski yöneticilerden Kolot'ın saçmalamaları:
    Kolot'tan bomba açıklamalar

    3 Haziran 2008

    Kesinleşen iki transfer: Sivok&Seriç

    Sivok ve Seric tamam
    3 Haziran 2008
    Sivok ve Seric tamam
    Beşiktaş, Sivok için Udinese’ye bonservis ücreti olarak 4 milyon 700 bin Euro, Çek futbolcuya da yıllık 800 bin Euro ödeyecek. Seric’e de 200 bini peşin toplam 950 bin Euro garanti para verecek.

    BEŞİKTAŞ, İtalya’nın Udinese takımından transfer ettiği Çek futbolcu Tomas Sivok ile Yunanistan’ın Panathinaikos takımından alınan Hırvat asıllı Avustralyalı Anthony Seriç’in bonservis ve oyunculara ödenecek ücretlerle ilgili bilgileri borsaya bildirdi.

    Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş’nin Tomas Sivok ve Anthony Seriç’le ilgili olarak İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’na gönderilen bilgilendirme yazısında şu ifadelere yer verildi: "Şirketimiz, Udinese Calcio’da forma giyen Tomas Sivok’un transferi konusunda kendisi ve kulübü ile aşağıdaki şartlarda 4 yıl artı 1 yıl opsiyonlu olmak üzere anlaşma sağlamıştır..............

    1 Haziran 2008

    Tomas Sivok Beşiktaş'ta...

    FIFA sitesinde de yayınlandığına göre Tomas Sivok'un kadromuza dahil olmuş olduğu ilan edilebilir. Hayırlı olsun efendim.


    Tomas Sivok moves to Besiktas on 4-year-contract
    International Herald Tribune - France
    AP PRAGUE, Czech Republic: Czech Republic defender Tomas Sivok signed a four-year contract with Turkey's Besiktas. The 24-year-old Sivok was previously on....

    Sivok set for Besitkas move
    Fifa.com - USA
    Czech international footballer Tomas Sivok confirmed Saturday he has agreed to transfer to Turkish club Besiktas from Italy's Udinese....

    30 Mayıs 2008

    Çarşı'nın ardından - II

    Lafı Yiğit'e bırakıyorum, sonra devam edicem:)

    Bir fesihin özeti…

    By Yiğit Kalafatoğlu

    feshetmek -der
    (-i) (fe’shetmek) Arapça fes¬ + Türkçe etmek

    1 . Verilmiş bir yargıyı kaldırmak, bozmak.
    2 . Kapatmak, dağıtmak.

    3. Kuşak bir Beşikaş sakini olarak, kendimi bildim bileli dinlediğim ve dilimden hiç düşürmediğim bir şarkıdır Beşiktaş Çarşı’sı. Ne yazık ki günümüzde sadece futbol endüstrisine olan yan etkisi ile gündeme gelmekte ve sürekli eleştirilmekte. Peki böyle bir kültür nereden gelmekte, kimler tarafından sevilmekte ve kimler tarafından feshedilmekte?

    “Çarşı” 70′lerin sonunda 80′lerin başında, semtin emektar ailelerinin gençleri tarafından, Beşiktaş için en güzel pankartları yaptırabilmenin hevesiyle, esnaftan alınan maddi yardıma karşın her pankartın altına naifçe atılan teşekkür manasındaki imzadır, başka hiçbir şey de olmamıştır! Bu yüzden kimsenin sahiplenip yargılayacağı ve üzerinde yürütme kararları alacağı bir oluşum değildir. Bu fesihten anlaşılan da bu olmamalı.

    .........
    .......
    Söylendiğinin aksine, Çarşı Beşiktaş’ın önüne geçmemiştir. Çünkü Çarşı, taraftarın ta kendisidir. Amatörce hazırlanan her pankartı benimseyen binlerce kişinin imzasıdır Çarşı. Beşiktaş’ın önüne geçse geçse fesih kararını verebilme yetkisini kendinde görenler geçmiştir. Fesihin ilan edildiği Asi Ruh Belgeseli’nin galası bile bu konuda bir çok ipucu barındırmaktadır.
    ........
    Şayet değilse ki olmadığını gördük; bu fesih çok yerinde bir karardır. Çünkü ailelerimizden devraldığımız, komşularımızdan dinlediğimiz koskoca bir geleneğin üç beş kişi tarafından bir basın açıklaması ile son bulamayacağını hepimiz iyi biliyoruz. Bu yüzden fesh edilmeyi feshedenler, Çarşı’yı da soldaki karede bayrağı taşıyanlar hak etmektedir!

    Eski futbolcularımızdan demeçler....

    Madida: Beyaz Şahin'e bindim, Kara Kartal'ı uçurdum
    29 Mayıs 2008
    Madida: Beyaz Şahin'e bindim, Kara Kartal'ı uçurdum
    1992'de Kadıköy'deki Fenerbahçe maçında oyuna girdikten 10 saniye sonra gol atınca adına besteler yapıldı. Ferdinand'dan sonra bu sevgiye layık görülen ikinci yabancıydı. Rakiplerin sol kanadını çökerten bu sırım gibi oyuncu, Feyyaz ve Ali'nin de gol asistanıydı.

    Yıllar sonra Zaman'ın düzenlediği şöhretler turnuvasında boy gösteren Madida, Zaman Gazetesi'nden Yasin Tuncer'in sorularını yanıtladı.

    Şöhretler Turnuvası'nda iki güzel gol attın. Emekli olmuş bir futbolcuya benzemiyorsun. Şu anda neler yapıyorsun?

    Ağlayarak gittiler
    İsmail ER 30 Mayıs 2008

    Ağlayarak gittiler
    İbrahim Kaş, "Çıkarılacağımı beklemiyordum. Ama sağlık olsun" derken, karara en çok Yıldıray’ın üzüldüğünü söyledi ve ekledi: "Yıldıray abi hüngür hüngür ağladı. Çok kötü oldu, çok etkilendi. Tuncay Şanlı da bana sarılıp ağladı."



    ........
    ........
    Beşiktaş’ta gençlere değer verilmiyor

    BEŞİKTAŞ’la olan sözlemeşmesinin bitmesinin ardından İspanya’nın Getafe takımına transfer olan İbrahim Kaş, siyah beyazlı takımda genç oyunculara değer verilmediğini ileri sürdü. Kaş, "Genç oyuncular için ’Nasıl olsa alt yapıdan çıktı. Takımda kalır, istediğimiz paraya imza atar’ düşüncesi var. Yabancı futbolcu olduğu zaman el üstünde tutuluyorsun" dedi.........

    28 Mayıs 2008

    Çarşı'nın ardından - I

    Bugün öğlen Kuştepe kampüsü girişinde Aytekin abi "ya noluya Çarşı'ya" diyene kadar durumdan haberim olmamıştı. Çarşı kendine yaraşır şekilde ve de son zamanlardaki medyatikliğine uygun olarak kendini feshettiğini ilan etti dün gece. Biran kendimi öksüz kalmış gibi hissettim. Burada ve başka ortamlarda Çarşı liderliğine karşı sert yorumlar yapmakla birlikte Kapalı müdavimlerinin çoğu gibi ben de bir yerinden Çarşı'nın içinde hissediyordum kendimi. Yaptığım yorumlar da aslında daha iyi bir yerde olmasını istediğimdendi.

    Efendim, bence bu eşine az rastlanmış ve bundan sonra da az rastlanacak grup iktidara yanaşmanın ne demek olduğunu hepimize gösterdi. Aslında "iktidar"la bir sorunum bile yok. Ama az çok anarşizan bir gelenekten gelen bir taraftar grubunun bir yönetimle bu kadar yanyana gelmesinin bir sonucu olmayacak mıydı? Bu kadar ani bir son beklemiyordum ama bu iktidar yanlılığı Çarşı'yı en az iki yıldır içten içe yiyordu. Alen abi ya da diğerleri istedikleri kadar yanlış anlaşıldıklarından yakınsınlar ve hatta bazen eleştirilere karşı saldırgan bir tutum takınsalar da görünen köy kılavuz gerektirmiyor. Türkiye bir ironiler ülkesi, Çarşı da ironik bir durum yaratarak, çoğumuzu hayal kırıklığına uğratarak aramızdan çekildi. Neredeyse bütün bir stad artık canına tak etmiş bir halde yönetimden bezdiğini ilan ederken, Çarşının kalbi olan kutudan ses çıkmaması, hatta çıkan seslerin kıstırılmasından daha utanç verici bir tablo olamaz. Ne yazik ki "resmi" olarak tribünde göründüğü son maçta Çarşı liderliği böyle bir durum içine girmişti.

    Bugün yolda Lig TV radyosunda Alen abi konuşuyordu. Yine verdi veriştirdi. Boyalı basın, tribüne nifak sokmak isteyen yönetim muhalifleri falan. İlginç ama bu söylem size güncel politika dünyamızı çağrıştırmıyor mu? Sürekli yanlış anlaşılma, sürekli medyanın Beşiktaş ve Çarşı düşmanlığı, sürekli iç mihraklar vb. Çarşı liderliği ne zaman kendini ve varolan yönetimi sorgulayacak? İşler o kadar ileri bir noktaya varmış ki yönetime ne olursa olsun laf etmiyorlar. Bir tribün grubu için bundan bahtsız bir an olamaz....

    Demirören Çarşı'yı da yedi...

    Bu konuda yorumlarımız daha sonra gelecek. Haber şöyle:

    Çarşı Grubu kendini feshetti
    Süleyman ARAT 28 Mayıs 2008
    Çarşı Grubu kendini feshetti
    BEŞİKTAŞ’ın en önemli taraftar grubu olarak değerlendirilen "Çarşı" varlığını sona erdirme kararı aldı.

    "Asi Ruh" belgeselinin galasında konuşan tribün lideri Alen Markaryan son dönemde çıkan eleştiri ve çeşitli spekülasyonlar sebebiyle "Çarşı kendini feshetmiştir" dedi. Çarşı ile ilgili "Asi Ruh" belgeselinin Beşiktaş Kültür Merkezi’ndeki galasına katılan Markaryan, okuduğu bildirinin ardından son noktayı koydu: "Çarşı artık yok!"

    27 Mayıs 2008

    Today's Zaman'da Nouma röportajı

    [Exclusive interview with former Beşiktaş star]
    Nouma: My heart is unconditionally Turkish
    Nouma, who ended his career in 2005, remains one of the most cherished foreign players who ever performed in the Turkish league.
    Pascal Nouma will never give up the black and white jersey. A 15-minute chat with the former Beşiktaş striker leaves little doubt as to where his heart lies -- that is, on the pitch of İstanbul’s İnonü Stadium.

    26 Mayıs 2008

    "Konsolide borç 101 milyon YTL

    Divan'da yüksek gerilim
    25 Mayıs 2008
    Divan'da yüksek gerilim
    Beşiktaş Kulübü’nün 2008 yılı 1.Olağan Divan Kurulu Toplantısı’nda Yalçın Karadeniz’in eleştirileri damgasını vurdu. Karadeniz, "Beşiktaş için başarı, şampiyonluk ve kupalardır" dedi.

    BEŞİKTAŞ Kulübü’nün 2008 yılı 1.Olağan Divan Kurulu Toplantısı, dün Ceylan InterContinental Oteli’nde yapıldı. Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz yaptığı konuşmada, "Beşiktaş için başarı, sağlam bir mali yapı yanında şampiyonluk ve kupalardır. Şerefli ikincilikler, üçüncülükler bu istek ve arzuyu kesmez" dedi. İsim vermeden teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile menajer Sinan Engin’i eleştiren Karadeniz, şöyle devam etti: "Biri televizyona çıkıyor, ’Bu transferleri ben yapmadım, seneye çok iyi takım kuracağım’ diyor. Biri çıkıyor ’Hangi teknik adam iyi futbolcuların alınmasını istemez, bu bir imkan meselesidir’ diyor ve topu yönetim kuruluna atıyorlar. Bu arkadaşlarımız böyle söylemeseler de ’Hata yaptık, Beşiktaş camiasından özür dileriz, bundan ders aldık’ deselerdi benim yönetimim ve iyi kalpli başkanım onları paketleyip kapıya mı koyardı?

    Beşiktaş’ımızda görünürde her şeyin iyi gittiği bir ortamda bütün branşlarda bir dağınıklık, sebebini anlayamadığım bir başarısızlık görünüyor. Bel bağladığımız, üzerine titrediğimiz PAF takımımız 6. oldu. Başarısızları gönderin, başarılılar göreve devam etsin, kimsenin gözünün yaşına bakmayın."
    ...
    Konsolide borç 101 milyon YTL

    BEŞİKTAŞ
    Kulübü’nün konsolide borcunun 101 milyon 697 bin 179 YTL olduğu açıklandı. Divan Kurulu Toplantısı’nda Denetleme Kurulu Üyesi Mehmet Küçükince, Denetleme Kurulu raporunu okudu. Raporda kulübün 31 Mart 2008 tarihi itibariyle konsolide borcunun 101 milyon 697 bin 179 YTL olduğu bildirildi.

    24 Mayıs 2008

    Defansa nihayet müdahale...

    Kartal defansı sağlama aldı

    Kartal defansı sağlama aldı
    Beşiktaş, önümüzdeki sezon kadrosuna katmak istediği Çek defans oyuncuları Tomas Zapatocny ve Tomas Sivok'un transferini bitirdi.

    Bu iki oyuncu için yaklaşık 1 haftadır İtalya'da olan menajer Sinan Engin, Çek oyuncuların menajerleri ve kulüpleriyle her konuda anlaşmaya vardı. Futbolcuların bonservislerinin bu akşama kadar kulübe ulaşması beklenirken, ödenecek bedeller hakkında açıklama yapılmadı.

    Engin, futbolcuların kendisine ve kulüplerine ödenecek miktarları şimdilik bildirmeyeceklerini ifade ederken, iki oyuncuyu da uygun şartlarda Beşiktaş'a kazandırdıklarının altını çizdi.

    19 Mayıs 2008

    Baki de gidici...

    Baki çok sempatik bir adamdı. Hatta FB'yi elediğimiz Fortis Kupası maçında maç sonrası çektirdiği üçlüyü de unutmayacağım. Ama takıma fazla bir faydası oldu mu emin değilim. Yine de böyle gönderilmemeliydi...

    Baki Beşiktaş'tan ayrılıyor

    ÖVÜNÇ ÖZDEM - İSTANBUL / DHA 18 Mayıs 2008
    Baki Beşiktaş'tan ayrılıyor
    Beşiktaş'a 2006-2007 sezonunun başında transfer olan Baki Mercimek, 2 yıl giydiği siyah beyazlı formaya veda etti.

    Beşiktaş yönetimi ve teknik heyetinin aldığı karar doğrultusunda Beşiktaş ile yeni bir sözleşme yapmayacak olan Baki, artık Beşiktaş defterini kapattığını ve kendisine gelen teklifleri değerlendireceğini söyledi.

    ...

    Geride kalan 2 yılda çok güzel günler geçirdiğini ifade eden ancak takımdan gönderiliş biçiminin profesyonelce olmadığını belirten Baki Mercimek, Beşiktaş menajeri Sinan Engin'in geçtiğimiz günlerde yaptığı "Taraftarımızın görmek istemediği oyuncular ile yollarımız ayıracağız" açıklamasına gönderme yaparak, "Bu açıklamayı yapanlar önce kendilerine baksınlar. Taraftar onları da görmek istemiyorsa, onlarda bu takımdan gitmeliler" dedi.

    Beşiktaş'tan gönderilme şeklinin profesyonelce olmadığını belirten Baki, "Beni bugüne kadar bekletip, sadece telefon ederek kadroda düşünmediklerini bildirdiler. Bu bana yapılan bir saygısızlıktı. En azından yüz yüze oturup kararlarını açıklayabilirlerdi. Son iki yılda olduğu gibi takımdan ayrılış şeklimde de gördüm ki bana hakkettiğim değeri göstermediler.

    Tribüne değil sahaya adam arıyorlarmış....

    Hmmm son dört yıldır sahaya diye aldığınız adamları da gördük. Hadi hayırlısı...

    Tribüne değil sahaya adam arıyoruz


    Tribüne değil sahaya adam arıyoruz
    BEŞİKTAŞ Kulübü 2. Başkanı Ertuğrul Kumcuoğlu, Galatasaray ve Fenerbahçe’nin transfer politikalarını eleştirerek, Beşiktaş’ın tribün için değil saha için transferler yapacağını söyledi.

    Kumcuoğlu, Beşiktaş’ın basit hakem hatalarından kaynaklanan puan kayıpları ile şampiyonluk yarışından koptuğunu belirterek, "Önümüzdeki sezon şampiyonluğa oynayacak bir takım oluşturmak için çalışıyoruz ve bu konuda da iddialıyız. Bizim amacımız takıma katkı sağlayacağını düşündüğümüz futbolcuları bir an önce takıma kazandırmak.

    Kaynak

    16 Mayıs 2008

    Beşiktaş'tan ilk transfer

    hmmm nasıl bir ekip var anlamadım bizimkilerde, kimi transfer etsek diye 7/24 kafa yoruyorlar galiba...

    Beşiktaş'tan ilk resmi bomba

    İSTANBUL,(DHA) 16 Mayıs 2008
    Beşiktaş'tan ilk resmi bomba
    Siyah- Beyazlı kulüp yeni sezonun ilk transferini Türkiye'den gerçekleştirdi.

    Beşiktaş yerli transferdeki ilk hamlesini Gençlerbirliği'nde forma giyen Ayhan Tuna Üzümcü'yü alarak gerçekleştirdi. Siyah-Beyazlı kulübün resmi internet sitesinde yapılan açıklamada Gençlerbirliği futbolcusu Ayhan Tuna Üzümcü ile 2+1 yıllık sözleşme imzalandığını duyurdu. Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş., İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'na gönderdiği yazıda şu ifadelere yer verdi:

    "Şirketimiz, Gençlerbirliği futbolcularından Ayhan Tuna Üzümcü ile 2+1 yıllık, opsiyonu Kulüp'te olmak üzere, sözleşme imzalamıştır. Sözleşme bedeli olarak futbolcuya 2008-2009 sezonu için 300.000 YTL garanti ücret ve her resmi maç için 15.000 YTL maçbaşı ücreti, ayrıca 1 defaya mahsus olmak üzere bu sezon içinde ilk 11'de oynadığı toplam 15 resmi maç için 100.000 YTL ödeme yapılacaktır.

    6 Nisan 2008

    "Bu hakem satılmış

    Bu hakem satılmış
    6 Nisan 2008
    Bu hakem satılmış
    Fenerbahçe - Kayserispor maçının bitiş düdüğüyle birlikte Sivas’ta bulunan Beşiktaş yönetimi ayağa kalktı...

    Futbol Federasyonu Başkanı Hasan Doğan’ı saat 21.25’te telefonla arayarak hakem Sivriservi ile ilgili şikayetlerini aktaran Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören “Sivas maçına çıkmak istemiyoruz. Tepkimizi göstermek için bu maçı pazartesi oynayalım” teklifinde bulundu.