5 Kasım 2006

Acıyı öptüm durdum sen diye..

Saat tam 21:00. Öncelikle asla sakin değilim. Televizyonun başından kalktım, bilgisayarın başına geçtim. Beşiktaşlılara bu kadar işkence yapmaya kimsenin hakkı yok. Bugüne kadar hep sistem adamı olduğu için savunduğum Tigana nın bugün asalak futbolcularını sahada görünce sistemden ve oyun yapısından daha önemli birşey olduğunu iyice anladım; RUH! Futbolcuları tek tek değerlendirmek istemem ve sevmem aslında ama o kadar doluyum ki mazur görün. Birincisi Beşiktaş gibi büyük bir takımda 4 gol yiyen bir kalecinin ve onun önündeki Gökhan Zan, Ibrahim işte her kimse bunların hiçbir açıklaması olamaz, olmamalı. Orta sahada Ricardinho asla maç çevirebilcek falan bir adam değilmiş tekrar anladım, e koşmuyo da o zaman ne işe yarıyor biri bana açıklasın lütfen. Kleberson o kadar cok top kaybetti ki kanser etti . Ibrahim Üzülmez çok korkaktı. Hata yapar da Mehmet Sedef onun yerine oynar diye kaleye şut atmaya cesaret bile edemedi. Gokhan Güleç sana ne desem bilemiyorum söyleyecek hiç lafım yok. Geldiğin ilk günden beri alışamadım sana mesela bir kere çalım atıp adam geçtiğini göremedim; ne biçim forvet elemanısın? Serdar ortalarda dolaştı pek olumlu bişey yapamadı. Burak da oyuna girdi iyice batırdı zaten elde olanı. Bobo iyi miydi şanslı mıydı pek anlamadım ama fena değildi. Beğendim diyemem ama Koray ve Ali Tandoğan takımın ortalamasının üstündelerdi bence. Ama hiçbiri yüreğiyle oynamadı.

Tiganaya da, Demirörene de yazıklar olsun. Istifa edin defolun gidin! Bu zulmü biz haketmiyoruz.

Antalyaspor u tebrik ediyorum.

1 yorum:

www.yicit.com dedi ki...

ben her zaman derim ki bir beşiktaşlı, maç bitip, herkes soyunma odasına gittikten sonra dahi skora sevinmemeli. Valerengaları unutmadık daha,
Üzüntüsüyle de sevinciylede adamı kanser eder bizim takım. Onun için ertesi gün galibiyet haberi gazetelerde yazana, ma. federsyonca tescil edilene kadar ben beşiktaş'a inanmam. Napar yapar maçtan sonra bile maçı kaybeder bizimkiler :D