25 Aralık 2006

Emreye cevap; Ekinler, Dişi Kartallar, 32.Günde Çarşı ...

Ek:
Süper Lig’de 40 haftayı geride bırakan Tigana, 1.62’lik puan ortalaması tutturdu. Bu oranla, 1.70’lik Del Bosque ve 2.00’lık ortalamaya sahip Çalımbay’ın çok gerisinde kaldı. Son 10 yıllık dönemde 2 lig maçına çıkan Mehmet Ekşi hariç en iyi performansı 2.60’la Feldkamp çizdi. Yine Briegel 2.20, Lucescu 2.16 ile sınıfı geçen teknik adamlar arasında yer buldu. Kaynak: Vatan gazetesi

Efendim Tigana üzerinden tartışmamız devam ederken biraz renklilik katayım dedim. Ama hemen altta, Emre'nin katkısına bir göz atıverin. Ayrıca Tigana'nın gönderdiği savunma da burada, yeminli tercümana yaptırılmış çeviri de şurada. Futbol bilgimin sınırlı olduğunu inkar etmiyorum. O yüzden yazdıklarımda yanılabileceğimi de kabul ediyorum. Bununla beraber Serdar'da tutturmuş gibi gözükse de Tigana'nın diğer tercihlerinde pek de başarılı olamadığını düşünmeye devam ediyorum. Kendisinin iyi bir insan olduğuna şüphem yok ama onun tarzındaki idealistliğin özellikle sürekli zirveye oynayan bir takım için fazla lüks kaçtığına inanıyorum. Ayrıca Serdar'ın pozisyonu konusunda da hala şüphelerim var. Kumaşı iyi bir oyuncu olarak her zaman oynadığı yerde oynasa belki takımımızın kanat sorununu daha önce çözerdi:( Bir genç oyuncuya fazla yük yüklendi gibi geliyor. Serdar'ın bizi deli ettiği bissürü maç da hatırlıyorum. Emre'nin de görüşleri FB maçından sonra değişti Serdar hakkında zaten... Neyse,

32. Gün'de Çarşı...


Büyük Beşiktaş destanı Ekinler'in tamamını buraya kaydettim. Arşivlik (!)

Bu bir dişi kartallar videosu...

1 yorum:

www.yicit.com dedi ki...

bu arada '32. Gün Video'sunun 2.40 ile 2.50 saniyeleri arasında kendimi gördüm ben =) saçlar çıkmış ama o da alameti fahrikam zaten :D