21 Ağustos 2006

Denizlispor maçından notlar...

Yine son dakikaya kadar ayakta tutup, beni deli etse de Beşiktaşımız üçüncü haftayı üç puanla kapatmıştır. Diğer yazarlarımız henüz kendilerine gelemediklerinden, Denizlispor-BJK maçının ilk notlarını ben düşeyim:
1. İbrahim Akın kaçırdığı bu gollerle daha çok yedekte bekler (Ama az önce Rıdvan Dilmen'in dediklerine bakılırsa, belki daha çok oynayıp açılması lazımmış. Ama o da daha sonra Burak'ın sonunun İ.Akın gibi olmamasını diledi!)
2. Bizim takım kontratak yapamaz.
3. 1-0'a yatma hali var. AMA bu sıcak havalarda belki haksızlık yapıyorumdur.
4. Bobo niye oyundan alınır? Acaba yorulduğu için mi? Onun da küstürülmesinden korktum!
5. Gökhan Güleç'ten birşey çıkar mı? Burak ve Gökhan hakemlerle dalaşma eğiliminde... Bu kötü.
6. Baki bir kabus gibi. Ama acaba asıl yerinde oynamadığından mı? Haksızlık etmek de istemem.
7. Bizim maç başlamadan önce Trabzonspor'un G.Antep'e 2-1 yenildiği maçın sonlarını da seyrettim. Sanırım BJK ile TS'nin kaderleri birbirine epey benziyor. İyi oyuncular var ama takım olamıyorlar. Beşiktaşımız bu yıl bu kaderden kurtulabilir. TS'nin işi ise zor gözüküyor. Trabzon'da doğmuş olmaktan dolayı TS'ye arada bir sempatiyle bakarım. Yalan yok:)
8. Bu Fenerbahçelilerin başka takımlardan insanlara saygısı yok. Ne yazık ki bugün en yakın arkadaşımı bir kez daha kovdum maç sırasında ve onun şahsında FB'lilerin böyle bir yapıya sahip olduklarına artık iyice inandım.

Efendim benden maç notları böyle olur. İşin ehli olanlar hele bir gelsin:)

1 yorum:

erenren dedi ki...

Besiktas'ın Konyaspor maçı beni pek tatmin etmedi.Maçın genelinde Konyaspor çok daha organize ve bilinçli idi.Takımda geçen yıla oranla göze çarpan en belirgin değişiklik bütün futbolcuların inanılmaz bir hırsla mücadele etmeleri.Delgado'nun yüzündeki kazanma hırsı ve mücadelesi sanki bize dayatılan teknik adam ağır durur öyle her topa koşmaz inancını değiştirecek gibi. Defanstan başlarsak Ali Tandoğan'ın Toraman' a göre daha yararlı olacağını, Baki yerine daha hızlı ve gerçek mevkisi sol-bek olan birinin oynaması gerektiğini düşünüyorum. İbrahim bu sene yine üzülmeyecekse sol beke çekilebilir. Ve önünde de Ricardinho oynayabilir. Kleberson'un ön libero olarak yeterince mücadele edemediğini düşünüyorum. Yanında bu kadrodan en iyi ihtimalle Fahri kesinlikle yer bulmalı. Yada Koray orta sahaya, İbrahim Toraman göbeğe, Ali Tandoğan sağ beke çekilebilir. Bu kadar koşabilen ve iki tane teknik adamı olan bir takım bence tek forvet ve bol orta saha ile çok iddialı olabilir. Benim ideal kadrom: Runje- Ali Tandoğan, İbrahim Toraman,Gökhan Zan, İbrahim Üzülmez- Burak, Koray,Kleberson,Ricardinho- Delgado- Nobre

Yaklaşık 5 yaşlarında iken başlayan Beşiktaş sevgim bana şunu öğretti ki söz konusu Beşiktaş ise bazen söz çok da konu olmayabilir.Beşiktaş bu ne zaman ne yapacağı belli olmaz. Yorumlar uçup gider, zaman akar, Beşiktaş yine Beşiktaşlığını yapar. Sene sonu ya yine dövünüceğiz ya çok mutlu olucağız. Beşiktaş taraftarı Beşiktaş gibi, Beşiktaşta taraftarı. Hepimiz biraz deliyiz galiba.