4 Temmuz 2008

kaptanlarımızın terlik yüzünden kavga ettiğine dair haber...

Beşiktaş'ta son dakika depremi
4 Temmuz 2008

Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Beşiktaş'ta şok.

Siyah-Beyazlılar'ın tecrübeli oyuncuları İbrahim Toraman ve İbrahim Üzülmez kampta kavga etti. Bu gelişme üzerine Beşiktaş bu futbolcuları süresiz olarak kadro dışı bıraktı.

Beşiktaş’ın Avusturya kampı olaylı başladı. Takımın kaptanları İbrahim Üzülmez ile İbrahim Toraman terlik yüzünden kavga etti. Yumruk yumruğa giren iki futbolcuyu menajer Sinan Engin kamptan kovdu.

Öğle yemeğine terlikle gelen İbrahim Toraman’ı İbrahim Üzülmez “Yemeğe neden terlikle geliyorsun, ayakkabı giysene” diye uyardı. İbrahim Toraman ise “Ayağım ağrıyor o yüzden terlik giyiyorum” yanıtını verdi. Üzülmez’in “Benim de ayağım ağrıyor ama ben terlik giymiyorum” sözüne İbrahim Toraman “Sanane” diye çıkışınca ortam bir anda gerildi. İbrahim Üzülmez “Ben bu takımın kaptanıyım” diye konuşarak ayağa kalktı. Toraman’ın “Ben de bu takımın kaptanıyım” savunmasını yapmasının ardından iki oyuncu bir anda birbirine girdi. Yumruk yumruğa kavga eden oyuncuları yemekteki diğer futbolcular güçlükle ayırdı.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yok böyle bir şey yaww kavga mı olurmuş bir terlik yüzünden...

Erkan Saka dedi ki...

terlik bahane tabi. birikmiş birşeyler heralde:)

Erdem Özyurt dedi ki...

Başka mevzuular var orada anladığım kadarıyla..
Araları bir süredir zaten pek iyi değilmiş iki oyuncunun da..

Yeni kaptan ise Delgado olarak belirlenmiş son dakika haberi...