12 Kasım 2006

Kongre ne zamandı?

İçim yanıyor... Siyah ve beyazla ilgili ne varsa son günlerde hepsi çok olumsuz. Sanki bazı dış güçler tarafından bir kaos ortamı yaratıldı. Üç harfliler mi desem, medya mı desem yoksa "kartal gol gol" diye yüksek sesle bağıran taraftar mı desem? ne desem, ne desem... Açıkçası bok atacak mecra bulamıyorum. Ve bu duruma nasıl geldik anlayabilmiş değilim. Şapkamı önüme alıp mantıklı şekilde düşündüğümde bu durumları yaşamamız için hiçbir sebep yok. Takdir-i İlahi demek gerek sanırım.

Saha içinde de tam bir komedi yaşıyoruz. Beşiktaşımız Sivas maçında tam 81 kez top kaybetmiş. Bu sanırım süper lig de rekordur. Sebebi ne peki? Futbolcuların kendine güvenlerinin olmaması elbet. Ayağına top gelen futbolcu aman kime giderse gitsin benden gitsin mantığıyla oynuyor.. Peki bu güveni sokaktaki adam olarak ben mi vereceğim topçu kardeşlerimize? Tigana nın kulakları çınlasın...

Yıldırım Demirören başkanlığı kaç sene geçmesine rağmen öğrenemedi. Malesef Beşiktaş gibi koca takımı ağzı kürdanlı bir fransızın oyuncağı haline getirdi. Sağ bek alınan Serdar oyun kurucu, bir bakıyorum Ibrahim Akın sağ kanat olmuş. Allah Allaaahh... Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik.

Çarşı konusunda Erkan hocama katılıyorum. Üstüne yorum yapamayacağım... Diğer bütün yazarlara da..

Aaa buldum buldum bi dakka.. Suçlu Runje.

Hiç yorum yok: