13 Kasım 2006

Tigana, Football Manager Oynasana!

Daha önce burada Tigana'yı sevdiğimi yazdım. Bence sevimli bir adam. Ama ne yazık ki sevimli olmak yetmiyor. Birkaç haftadır beklemedeydim artık tamam diyorum, abi sen bir adamı asıl oynadığı yerden başka yerde oynatamassın: Baki defans göbeğinde oynamışsa hep, o zaman orada oynar. Serdar sağ kanat oyuncusu ise kariyeri boyunca o zaman orada oynamalıdır. Koray'ın da yeri bellidir, diğerlerinin de... Nasıl kafana göre sen orada oyna, sen burada oyna diyebilirsin? Bana sen ne anlarsın rahatlıkla denebilir ama ben de be sittir git deme hakkımı görüyorum kendimde; çünkü Tigana tükürdüğünü defalarca yaladı, aslında bi bok bilmediğini şimdiden defalarca gösterdi zaten. En son yalaması da Runje yüzünden olacak gibi. Bakın o çok ısrar ettiği Baki'yi önce kanattan aldı, sonra da ilk 11'den aldı. ULan bunu biz futbol cahilleri bile ondan önce görmedik mi?

Belki futbolcular gaza gelecek, daha iyi sonuçlar alınacak bir kaç haftalığına; belki afyonumuz olan Fenerbahçe'yi yine yenicez ama ilk 14 hafta ne mal olunduğunu gösterdi. Tigana sen git biraz Football Manager oyna, belki biraz taktik kaparsın...Oyuncu yerleştirmeleri konusunda falan biraz daha akıl sahibi olursun...


Milliyet'e göre kavganın perde arkadası....

Hiç yorum yok: