7 Mayıs 2007

Sil baştan!

Beşiktaş'ta teknik direktör Jean Tigana sezon sonu görevi bırakacağını başkan Yıldırım Demirören'e resmen bildirdi ve tazminat istemediğini de açıkladı.

LİG TV'nin haberine göre Başkan Demirören'le görüşen Tigana'nın "Bir yıllık daha sözleşmeme rağmen sezon sonunda kesin olarak ayrılacağım. Sizden de hiçbir tazminat bedeli istemiyorum. Sizin de böyle bir talepde bulunmayacağınıza inanıyorum. Burada çok yıprandım ve yıpratıldım" dediği öğrenildi. Demirören'in de "Hizmetlerinize teşekkür ediyorum.Ancak bu kararınızı Fortis Türkiye kupası Finali'nde karşılaşacağımız Kayseri Erciyesspor maçı sonrası açıklayın. Eğer daha önce açıklarsanız tüm konsantremiz bozulur. Bu maç sonrası basın toplantısı düzenleyin ve kararınızı kamuoyuna bildirin" karşılığını verdiği belirtildi.

kaynak: Ligtv.com.tr

Ne diyelim bilmem ki..yeni hoca gelicek..tekrar sil baştan kadro..O'nu beğenmicek bunu istemicek şunu alalım dicek..yeni sistem alışma dönemi uyum süreci olan yine ''bizlere'' olacak..

Sabır..sabır..sabır..sabır taşı da çatlar biyerden sonra..unutmayıN!

Hiç yorum yok: