15 Kasım 2007

Mustafa Doğan ayrıldı

Beşiktaş Kulübü'nün sezon başında kendisine kulüp bulmasını istediği ve bu karar sonrası PAF takımıyla antrenmanlara çıkmasını istediği tecrübeli futbolcu Mustafa Doğan, siyah-beyazlı kulüple olan sözleşmesini tek taraflı olarak feshetti.

Mustafa Doğan, siyah-beyazlı kulübün ödemeleri yapmaması nedeniyle tek taraflı sözleşmeyi feshetme hakkı doğduğunu belirterek, ''Bu nedenle bir süre önce sözleşmeyi feshettim. Şu anda dosya Futbol Federasyonu'nda bulunuyor. Bu konuda federasyona iki taraf karşılıklı yazışmalar yaptı. Sanıyorum bu konudaki durum bir ay içinde belli olur'' dedi.

Sözleşmeyi feshetmesinden sonra çalışmalarını tek başına sürdürdüğünü kaydeden Mustafa Doğan, ''İleride ne olacağı belli olmaz. Beşiktaş ile yollarımı ayırdığım için takımın durumuyla ilgili konuşmak istemiyorum. Geriye bakmanın bir anlamı da yok. Siyah-beyazlı kulüpte iyi kötü 3 yılımız geçti. Tabii ki bu şekilde ayrılmak istemezdim. Kimseye kırgınlığım yok. Profesyonellikte bu tür olaylar yaşanabilir. Nasıl kulübün hakları varsa, futbolcunun da hakları bulunuyor. Ben de bunu kullandım'' diye konuştu.

Başka kulüplerden sürekli teklifler aldığını kaydeden tecrübeli oyuncu, gelecekle ilgili kararını henüz vermediğini sözlerine ekledi.

Futbol hayatına Almanya'da başlayan ve geçmiş sezonlarda Fenerbahçe'de de forma giyen 31 yaşındaki futbolcu Mustafa Doğan, 2004-05 sezonunda Beşiktaş'a transfer olmuştu.

Hiç yorum yok: