30 Ekim 2006

Liderle aramızdaki fark 3 puana indi: Beşiktaşımız 0- Sakaryaspor 0

Sanırım bugünkü sonucun en güzel tarafı bu:) Üçüncülükteki yerimizi korurken, geçen hafta 4 puan olan fark bu hafta 3'e inmiş oldu. Takımımız taraftarına layık olamadığını bu hafta da gösterdi. Aslında son haftalarda izlediğim maçlar içinde en güzel oyunu gördüm ama Tigana'nın da maç sonucunda dediği üzere bitirci vuruşlar bir türlü gelmedi.

Şimdiye kadar defans ve orta saha sıkıntısından bahsediyorduk ama öyle gözüküyor ki forvet hattında da ciddi sorunlar var. Gökhan Güleç'in kaçırdığı pozisyonlar beni çıldırtıyor artık. Nobre iyi niyetli, çalışıyor falan ama asıl işi olan gol atımında yok ortada... İbrahim Akın kayıp bir oyuncu. Nedense teknik olarak en çok Bobo'ya güveniyorum ama onun da performansı ortada... Heralde Gökhan Zan'ı ileri çekmek gerekecek:)

Bugün maç sonucunda yönetim istifa tezahüratları daha gür çıktı. Ne yalan söyliyim ben de katıldım bunlara. Hatta kapalı pek katılmadı buna, numaralı ve eski açıktan daha gür çıktı istifa çağrısı. Bu arada 'katıldım' derken yanımdaki tanıdığım ve tanımadığım arkadaşlardan özür dilerim. maçın bitmesiyle beraber kontrolümü yitirdim, bağışlayın. Bütün bir haftanın depresyonunu silip attı bu istemeden ama etrafıma sıkıntı vermiş, onları tükürük yağmuruna tutmuş olabilirim. Biraz daha sıyırsam sahaya da atlama salaklığını yapabilirdim. Heralde epeydir içten içe biriken huzursuzluk patlama noktasına gelmişti, boşalttım...

* Gişelerde bir kaç haftadır bir sıkıntı var. Orada bir düzenleme yapılmalı, içeri giriş zor oluyor, sıkış sıkış zorla içeri giriyoruz. Bu arada epey bir kavga durumları oluyor. Ben girdikten sonra polisin biber gazı sıktığını duydum. Ne kadar gerçek bilemicem.
* Bu günkü maçta özellikle ilk yarıda kapalı altta uzayıp giden bir kavga oldu. Neden oldu bilmiyorum ama kavga eden tarafları bir güzel dövmek isterdim. Dikkat dağıtıyorlar, tabi ki huzuru kaçırıyorlar. Böyle zamanlarda dayımın ısrarına rağmen annemin beni zamanında karate kursuna göndermemesi - dayak yermişim diye- aklıma geliyor, gıcık oluyorum.
* İlk yarıda uzun uzun "beşiktaşım benim biricik sevgilim..." şeklindeki tezahürat yapıldı. İnsanlar transa geçmiş gibiydi. Valla ne diyim, şu anda başka sevgilim yok zaten. Gayet uygun düştü...

Hiç yorum yok: