Beşiktaş 13 Yıl Sonra Yeniden EuroLeague Sahnesinde
Beşiktaş GAIN, EuroLeague hissedar kulüplerinin oy birliğiyle aldığı karar doğrultusunda 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı. Alınan kararla birlikte önümüzdeki sezon Türkiye, turnuvada Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in yanı sıra Beşiktaş ile birlikte üç takımla temsil edilecek. Siyah-beyazlılar, en son 2012-13 sezonunda yer aldığı Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonuna 13 yıllık bir aranın ardından wildcard alarak geri dönüyor.
EuroLeague katılımının kesinleşmesiyle birlikte iç transferde de hareketlilik başladı. Beşiktaş’ı son dönemde lig ve Avrupa liglerinde finallere taşıyan başantrenör Dusan Alimpijevic ile iki yıllık yeni bir sözleşme imzalanması konusunda sona yaklaşıldı. Alimpijevic, geri dönüş kararını "Bu gerçekten büyük bir başarı" sözleriyle değerlendirdi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder