27 Haziran 2026

Beşiktaş 13 Yıl Sonra Yeniden EuroLeague Sahnesinde

 

Beşiktaş 13 Yıl Sonra Yeniden EuroLeague Sahnesinde

Beşiktaş GAIN, EuroLeague hissedar kulüplerinin oy birliğiyle aldığı karar doğrultusunda 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı. Alınan kararla birlikte önümüzdeki sezon Türkiye, turnuvada Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in yanı sıra Beşiktaş ile birlikte üç takımla temsil edilecek. Siyah-beyazlılar, en son 2012-13 sezonunda yer aldığı Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonuna 13 yıllık bir aranın ardından wildcard alarak geri dönüyor.

EuroLeague katılımının kesinleşmesiyle birlikte iç transferde de hareketlilik başladı. Beşiktaş’ı son dönemde lig ve Avrupa liglerinde finallere taşıyan başantrenör Dusan Alimpijevic ile iki yıllık yeni bir sözleşme imzalanması konusunda sona yaklaşıldı. Alimpijevic, geri dönüş kararını "Bu gerçekten büyük bir başarı" sözleriyle değerlendirdi.

Oluşturulma Tarihi: Haziran 26, 2026 12:03 Beşiktaş GAİN, gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edecek. EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu. Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine siyah-


Hiç yorum yok: